سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    • 176 هزار تن از محصولات تولیدی فولاد هرمزگان به خارج صادر شد

      مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان گفت: ازابتدای امسال تاکنون 176 هزار تن تختال از محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر شده است.
      176 هزار تن از محصولات تولیدی فولاد هرمزگان به خارج صادر شد

      به گزارش ایمیدرو، مهدی شکری زاده افزود: شرکت فولاد هرمزگان موفق شده در مدت زمان کوتاهی از زمان راه اندازی تاکنون خود را در بازارهای جهانی به عنوان یک برند معتبر معرفی و تختال تولیدی را به عنوان یک تختال با کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

      وی ادامه داد: بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات برای تولید محصول با کیفیت، تولید تختال با ابعاد مختلف از عرض 900 تا 2000 میلی متر و ضخامت های 200 و250 میلی متر، تولید تختال با گریدهای خاص از جمله  مزایا و امتیازات فولاد هرمزگان در بخش صادرات است.

      شکری زاده با بیان اینکه فولاد هرمزگان از ظرفیت‌های بزرگ، مهم و محورهای توسعه استان هرمزگان برخوردار است ، گفت:  فاصله 5 کیلومتری با اسکله منطقه ویژه و بندر شهید رجایی در کنار خلیج‌فارس بهترین شرایط برای تولید و صادرات فولاد را دارد.

       شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادکشور با ظرفیت تولید سالانه 1.5 میلیون تن تختال،  دی ماه سال90 به بهره برداری رسید.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.