سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    • خوش رفتاری با ارباب رجوع مصداق " معروف " و اجتناب از منکر است

      جلسه ستاد احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام یوسفی مدیر مراکز زیربنایی و اقتصادی ، بازرگان مدیر مرکز تولیدی و صنعتی و محمدرضا فدایی رییس دفتر معاونت وزارتخانه ها و سازمان های ستاد مرکزی احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
       خوش رفتاری با ارباب رجوع مصداق  معروف  و اجتناب از منکر است

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، عبدالرضا قاسمی رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر ایمیدرو در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این شورا بیان کرد.
      قاسمی به جایگاه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در محیط اداری و اهمیت آن در آیات و روایات اسلامی پرداخت و افزود: قیام سیدالشهدا(ع) نیز بر اساس امر به معروف و نهی از منکر بود.
      وی گفت: توجه ویژه به اخلاق مدیران و کارشناسان به عنوان الگو و نمونه می تواند برای کارکنان متعهد و علاقه مند به این فریضه نیز تاثیرگذار خواهد بود به طوری که با طراحی روش های نوین و با توجه به رسالت کاری هر یک از سازمان ها می توان نسبت به تدوین برنامه های فرهنگی اقدام کرد.
      حجت الاسلام یوسفی مدیر مراکز زیربنایی و اقتصادی ستاد مرکزی احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیز در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه ها و سیاست های ابلاغی از سوی ستاد احیا ، سبب ارتقاء کیفیت و بالابردن راندمان کاری و کمک به مدیریت می شود.
      وی همچنین بر لزوم احیای مصادیق امر به معروف و ارائه راهکارهایی اجرایی برای ترویج معروف ها و دوری از منکرات تاکید کرد و گفت: خوش رفتاری و پاسخگویی با ارباب رجوع مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.
      یوسفی با بیان اینکه هدف ما از بین بردن بی تفاوتی بین کارکنان، تربیت کارمند هوشمند و مسئول و تزریق احساس مسئولیت است، تصریح کرد: زمانی که ما از انتقاد و تذکر دیگران ناراحت نشویم، بلکه از او تشکر کنیم، می توانیم به پیشرفت در ادای این فریضه امید داشته باشیم.
      بازرگان مدیر مراکز تولیدی و صنعتی ستاد احیاء نیز در این جلسه با تشریح ویژگی های امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف ملهم از وحی و فلسفه آن بر اساس صحبت و دوست داشتن است و در امر به معروف نباید وارد حوزه خصوصی کارکنان شد.
      در این جلسه احکام اعضای شورا به آنان اعطا شد.

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.