سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    • تاکید سفیر افریقای جنوبی بر همکاری های معدنی با ایران

      ‌سفیر افریقای جنوبی گفت: دو کشور ایران و افریقای جنوبی اشتراکات و توانمندی های متعددی به ویژه در بخش معدن دارند و می توانند با همکاری های دوجانبه در زمینه سرمایه گذاری و تبادل فن آوری، سبب ارتقای جایگاه بخش معدن در دو کشور شوند.
       تاکید سفیر افریقای جنوبی بر همکاری های معدنی با ایران

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معادن ایران (ایمیدرو) ویلیام مکس که امروز سه شنبه 22 مهر ماه در سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی و پنجمین کنفرانس مهندسی معدن سخن می گفت در عین ابراز امیدواری کرد که به زودی گفت و گوهای ایران و گروه 5+1 ثمربخش باشد تا زمینه استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در بخش معادن ایران فراهم آید.
      در این برنامه، هرمز ناصرنیا رییس سازمان نظام مهندسی معدن حضور پررنگ شرکت های خارجی را فرصتی مناسب برای ارتقای همکاری های ایران با شرکت های خارجی دانست.
      علی اصغر خدایاری رییس انجمن مهندسی معدن نیز گفت: تعداد مقاله های پنجمین کنفرانس مهندسی معدن با رشد 40درصدی به 372 عدد رسیده است که از این تعداد 63 مقاله پذیرفته شده است. به گفته وی بیشترین مقالات پذیرفته شده در بخش های فرآوری و اکتشاف بوده که به ترتیب سهم 38 و 16درصدی داشته اند.
      در این همایش محمود نیلی رییس دانشگاه تهران نیز سخنانی درباره لزوم افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه مطرح کرد.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.