سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    • حفاری های اکتشافی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران چهار برابر شد

      مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اعلام کرد: میزان حفاری های اکتشافی این شرکت در نیمه نخست سال 93 به 39 هزار و 320 متر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (9125متر) بیش از چهار برابر شده است.
      حفاری های اکتشافی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران چهار برابر شد

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری گفت: میزان حفاری های اکتشافی شش ماهه اول امسال همچنین از کل حفاری های انجام شده در سال 92 که 38750 متر بود، بیشتر است که رکورد جدیدی محسوب می شود.
      وی افزود: در اجرای سیاست های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) فعالیت های اکتشافی شرکت تهیه و تولید در سال جاری به ویژه در مناطق کم برخوردار افزایش یافته است .
      جعفری ادامه داد: در چند نقطه از کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان موفق به دریافت گواهی کشف شدیم و در حوزه آنتیموان به ذخایر جدیدی دست یافتیم.
      وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده در سال 1394 در استان سیستان و بلوچستان به تولید شمش آنتیموان به صورت پایلوت دست پیدا کنیم.
      به گفته جعفری، کار اکتشاف و پی جویی در دیگر محدوده های معدنی مانند استان های خراسان جنوبی و اصفهان نیز در دست اقدام است.
      مدیرعامل شرکت تهیه و تولیدمواد معدنی ایران تصریح کرد: این شرکت در نیمه نخست سال جاری در بخش تولید به اهداف پیش بینی شده دست یافته و در تولید برخی مواد معدنی مانند سرب و روی و نفلین سینیت به ارقامی بالاتر از هدف دست یافته است.
      وی یکی دیگر از برنامه های شرکت تهیه و تولید را فعال کردن واحد پتاس خور با همکاری و پشتیبانی ایمیدرو ذکر کرد و گفت: حمایت ایمیدرو باعث شده تا بتوانیم این واحد را در 4 ماه آینده فعال و تولید محصول را آغاز کنیم.
      جعفری استفاده از توان بخش خصوصی و مشارکت آنها برای فعال کردن بعضی از واحدهای تابعه مانند کک سازی زرند، زغالسنگ خمرود، فروکروم جغتای، سرب و روی نخلک و ... را از سیاست های شرکت تهیه و تولید برشمرد و اظهار امیدواری کرد سرمایه گذاران بخش خصوصی با سرمایه گذاری در این واحدها بتوانند نسبت به ایجاد صنایع فراوری اقدام کنند.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.