سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    • رزمایش پدافند غیرعامل در شرکت های معدنی برگزار شد

      جانشین و دبیرکمیته پدافند غیرعامل ایمیدرو اعلام کرد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برنامه های مختلفی اجرا کرد که از جمله آنها برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در شرکت های تابعه است.
      رزمایش پدافند غیرعامل در شرکت های معدنی برگزار شد

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مهدی کارگر آزاد گفت: برگزاری نمایشگاه و همایش هفته پدافند غیرعامل در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به مدت سه روز از دیگر برنامه های ایمیدرو بود.

      وی افزود: ارائه مطالب تخصصی پیرامون مباحث پدافند غیرعامل در سایت رسمی سازمان، درج شعار هفته پدافند غیرعامل در پورتال سازمان ، تهیه و چاپ بروشور و توزیع آن بین کارکنان و به صدا درآمدن تمام آژیرها در سطح شرکت های تابعه از دیگر برنامه هایی بود که به اجرا درآمد.

      کارگر آزاد ادامه داد: کمیته ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل پس از ابلاغ رئیس کمیته پدافند غیرعامل به دبیر آن کمیته، در مجموعه ایمیدرو تشکیل شد.

      وی افزود: ستاد مذکور با هماهنگی کمیته عالی پدافند غیرعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت اقداماتی چون ابلاغ تشکیل ستاد بزرگداشت به شرکت های تابعه، هماهنگی با کارشناسان کمیته عالی پدافند و همچنین نصب بنر و پوستر در مجموعه سازمان را انجام داد.

      کارگر آزاد برگزاری جلسه آموزشی پدافند غیرعامل با موضوع سایبری برای تمام کارشناسان و دبیران کمیته های پدافند غیرعامل به همراه کارشناسان فناوری اطلاعات (IT ) را از دیگر برنامه ها برشمرد.

      وی درباره چشم انداز پدافند غیرعامل گفت: چشم انداز پدافند غیرعامل برخوردار از آمایش سرزمینی مناسب و متکی به ویژگی های جغرافیایی، جمعیتی و فرهنگی و اصول دفاع غیرعامل در حوزه های مختلف با رعایت توزیع و پراکنئگی موزون سرمایه ها و فعالیت ها در عرصه ایمن جغرافیا است.

      کارگر آزاد افزود: همچنین دارا بودن پشتوانه فرهنگی و حقوقی و قانونی جامع در سطح کشور با قابلیت تامین و اجرای الزامات و ضوابط مربوطه و همچنین توانمند در تولید دانش فنی و برخوردار از پشتوانه تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه پدافند غیرعامل با تاثیر بازدارندگی بالا و با موفقیت ممتاز در سطح منطقه از چشم انداز پدافند غیرعامل محسوب می شود.

      سوم تا نهم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.