سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    • احداث صنعت اعتبار بالایی برای ساخت کارخانه های سیمان دارد

      معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: شرکت احداث صنعت با تجربه ساخت، احداث و راه اندازی ۱۱ کارخانه سیمان در داخل کشور و احداث ۲ کارخانه در خاورمیانه و آمریکای جنوبی، برند معتبری در ساخت کارخانه های سیمان است و کشور باید از ظرفیت های آن بهره مند شود.
      احداث صنعت اعتبار بالایی برای ساخت کارخانه های سیمان دارد

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دکتر مهدی کرباسیان در دیدار مدیران و کارکنان شرکت احداث صنعت ضمن تقدیر از فعالیت های یک سال اخیر این شرکت در راه اندازی سیمان ونزوئلا افزود: اجرای پروژه سیمان ونزوئلا در آمریکای جنوبی با ویژگی های فرهنگی خاص آن منطقه، اعتبار و منزلتی شایسته برای احداث صنعت فراهم کرده است.

      وی ادامه داد: افتتاح پروژه سیمان ونزوئلا می تواند برای وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران افتخار بزرگی به شمار آید.
      کرباسیان بااشاره به تلاش نیروهای متخصص ایرانی در تکمیل و راه اندازی سیمان ونزوئلا تصریح کرد: در علم مدیریت نوین به تجربه و سرمایه های انسانی بیش از سرمایه های سخت افزاری توجه شده و تجربه، سرمایه ارزشمندی است که نباید آن را نادیده گرفت.

      وی گفت: با راه اندازی کارخانه سیمان ونزوئلا و دریافت مطالبات مرتبط ، شرکت احداث صنعت نه تنها شرکت زیان ده محسوب نمی شود، بلکه در رده شرکت های سودآور قرار می گیرد.
      کرباسیان افزود: شرکت احداث صنعت در عرصه خدمات فنی و مهندسی تجاربی گران سنگ حاصل کرده و صدور خدمات فنی و مهندسی علاوه بر عایدات اقتصادی می تواند رویکردی موثر و نوین برای صدور فرهنگ، باورها و ظرفیت های بزرگ انقلاب اسلامی به شمار آید.

      وی همچنین تأکید کرد ایمیدرو با توجه به بازتعریف استراتژی ماموریت های جدید خود، به منظور ایفای موثرتر نقش توسعه ای خود، به خدمات و تجارب شرکت احداث صنعت نیاز مبرم دارد.
      وی اظهار امیدواری کرد پس از افتتاح رسمی کارخانه سیمان سروآسول توسط معاون اول رئیس جمهور در آینده نزدیک، تلاش خواهیم کرد از ظرفیت های احداث صنعت در آینده بهره مند گردیم.
      دکتر هاشم پور مدیرعامل احداث صنعت نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد یک سال اخیر این شرکت در حوزه های داخلی و بین المللی ارائه کرد.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.