سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    • انعکاس درست توانمندی های بخش خصوصی، جایگاه این بخش را در مسئولان پررنگ می کند

      معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از مدیران مسئول، سردبیران، دبیران و خبرنگاران رسانه ها در انعکاس مطلوب خبرهای حوزه معدن و صنایع معدنی قدردانی کرد.
      انعکاس درست توانمندی های بخش خصوصی، جایگاه این بخش را در مسئولان پررنگ می کند

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دکتر مهدی کرباسیان از غرفه خبرگزاری های کشور شامل ایرنا، ایسنا، ایلنا، تسنیم، فارس، مهر ، نسیم و همچنین روزنامه های اقتصادی ازجمله دنیای اقتصاد، تعادل، عصر اقتصاد، گسترش صنعت، معدن و تجارت و چند روزنامه دیگر بازدید کرد.
      وی در غرفه های مختلف علاوه بر دیدار و گفت و گو با مدیران و مسئولان رسانه ها، در پاسخ به سوالات خبرنگاران بخش اقتصادی خبرگزاری ها و روزنامه ها آخرین عملکرد و برنامه های در دست اجرای حوزه معدن و صنایع معدنی را تشریح کرد.
      کرباسیان در این گفت و گوها به سوالات خبرنگاران رسانه ها درباره مسایل مختلفی چون افتتاح کارخانه طلای زرشوران در شهرستان تکاب، پیشرفت 7 طرح استانی فولاد، قیمت سنگ آهن، همکاری با روس ها برای اکتشاف 7 هزار کیلومتر معادن، استفاده از مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح ها، مذاکره با قزاقستان برای همکاری در زمینه آهن و روی، سهم بخش معدن در اقتصاد، تحریم های ظالمانه و استقبال سرمایه گذاران خارجی اروپا برای سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران پاسخ داد.
      رییس هیات عامل ایمیدرو در این دیدارها همچنین فعالیت خبرنگاران رسانه ها در انعکاس اخبار حوزه معدن و صنایع معدنی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها نقش موثری در معرفی توانمندی های بخش خصوصی کشور دارند .
      وی افزود: باید اخبار تلاش ها و توانمندی های بخش خصوصی به صورت صحیح به جامعه منعکس شود و جایگاه این بخش بین مسوولان پررنگ‌تر شود؛ زیرا اگر این مسیر را به درستی هدایت کنیم، شاهد حضور بخش خصوصی واقعی در اقتصاد کشور خواهیم بود. 

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.