سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    • دکتر کرباسیان: بسیج باید در همه عرصه ها نمونه و شاخص باشد

      رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در دیدار با نیروهای بسیج سازمان گفت: هفته بسیج هفته تقدیر از ایثار و فداکاری است.
      دکتر کرباسیان: بسیج باید در همه عرصه ها نمونه و شاخص باشد

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دکتر مهدی کرباسیان افزود: هفته بسیج قدردانی از کسانی است که داشته های ارزشمندی را برای نظام جمهوری اسلامی هدیه کردند. برخی شهید شدند، برخی در خیل جانبازان و ایثارگران قرار دارند که باید از همه آنان تجلیل شایسته ای شود.
      وی افزود: بسیجی بودن واجد ارزش هایی است که همه ما باید به این ارزش ها پایبند باشیم؛ بسیجی بودن فقط جنبه نظامی گری ندارد بلکه در عرصه های علمی، فرهنگی، دانشگاه و سایر جنبه ها هم می توان بسیجی و به عنوان الگوی جامعه مطرح شود.
      کرباسیان ادامه داد: یک بسیجی نمونه و فعال باید در هر جا که مشغول کار است، باید به عنوان الگویی از سرآمدی و کارایی شاخص و نمون باشد تا دیگران هم از او درس بیاموزند.
      وی افزود: موفقیت های شغلی ، پست و مقام زودگذر است و تنها خدمت به مردم جامعه است که باقی و ماندگار خواهد بود.
      کرباسیان گفت: بسیج باید در سازماندهی خود به گونه ای عمل کند که در همه جنبه های اجتماعی، علمی و فرهنگی سرآمد و برجسته باشد.
      در این مراسم اوصالی فرمانده بسیج ایمیدرو گزارشی از عملکرد و برنامه های بسیج ارایه کرد و در پایان توسط رییس هیات عامل سازمان لوح تقدیر به بسیجیان نمونه اهدا شد.
      حوزه مقاومت بسیج سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به مناسبت هفته بسیج چند برنامه فرهنگی، آموزشی و ورزشی اجرا می کند.
      برگزاری مسابقه تیراندازی در سالن تیراندازی صنایع دفاع در روز سه شنبه برای نیروهای بسیجی سازمان، برگزاری همایش بسیجیان سازمان در سالن اجتماعات در روز چهارشنبه و میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و شهیدان هشت سال دفاع مقدس با حضور نیروهای بسیجی سازمان در بهشت زهرا(س) از جمله برنامه ها است.
      همچنین تقدیر از بسیجیان نمونه ، برگزاری مسابقه های ورزشی دارت و شنا برای نیروهای بسیجی سازمان و دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس با حضور بسیجیان سازمان از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در ایمیدرو است.
       

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.