سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    • مسیر صعود رتبه ایران در تولید فولاد جهان هموار است

      الگو برداری مناسب از مدل های موفق تعالی سازمانی شرکت های فولادی ایران را بسیار توانمند ساخته و بر این اساس، صعود پنج پله ای جمهوری اسلامی ایران در تولید فولاد جهان از رده پانزدهم کنونی به رده یازدهم در سال آینده دور از دسترس نخواهد بود.
      مسیر صعود رتبه ایران در تولید فولاد جهان هموار است

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، معاون بهره برداری و مدیرتعالی سازمانی شرکت فولاد خوزستان با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته میلادی ایران اسلامی با تولید پانزده میلیون و چهارصدهزارتن فولاد پس از کشور فرانسه در رده پانزدهم جهان ایستاد و به یاری خداوند، شاهد ارتقاء این رتبه خواهیم بود، چرا که فولاد به عنوان یک کالای استراتژیک در توسعه کشور و تحقق رهنمود عالی مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی ومدیریت جهادی،اهمیت ویژه ای دارد.

      مهندس محمد نیکوکار گفت : در فولاد خوزستان با اجرای پروژه های افزایش ظرفیت وانجام پروژه های بهبود واستقرار سیستم هاو نظام های مدیریتی از جمله سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ، در گذشته بیش از 60 درصد افزایش تولید داشته ایم.

      وی همچنین تاریخچه اقدامات و موفقیت های این شرکت را تا دستیابی به رتبه اول تعالی سازمانی و دریافت تندیس سیمین این جایزه در دو سال پیاپی برشمرد.

      تور تعالی سازمانی با موضوع استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات براساس استاندارد ISO 27001:2005 ، در شرکت فولاد خوزستان با حضور نمایندگان سازمان مدیریت صنعتی ایران ، فولاد آلیاژی ایران،گروه صنعتی بارز، پالایش نفت تهران (شهید تندگویان) ، داروسازی تهران شیمی ،شرکت امن افزار گستر شریف ، و پالایش نفت جی   برگزار گردید و طی آن، تجربه موفق چندین ساله فولادخوزستان در این زمینه در اختیار شرکت های ایرانی قرار گرفت.

      مدیرمهندسی صنایع شرکت فولاد خوزستان نیز در این همایش طی سخنانی اعلام داشت، به منظور ایجاد هم افزایی در میان شرکتهای ایرانی ،تجربه های موفق خود را در سطح ملی ارائه داده  و  شرکت کنندگان در این برنامه را به تداوم روند بهبود در سازمان های متبوع خود ترغیب نماییم.

      مهندس جعفرجنامی نیا در خصوص برنامه های تورتعالی اجرا شده اظهارداشت: ارائه مفاهیم علمی و بازدید از مراحل اجرایی شکل گیری این تجربه  در شرکت و همچنین به اشتراک گذاری دانش در قالب پرسش و پاسخ شرکت کنندگان با مدیران و کارشناسان  فولاد خوزستان طی پانل‌های تخصصی از برنامه های این تور بود و در پایان، نمایندگان شرکت های متعالی ایرانی حاضر، ضمن بازدید ازمدیریت فن آوری اطلاعات وسیستم ها  و خطوط تولید شرکت، با فضای کلی فرآیندهای اجرایی شرکت آشنا شدند.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.