سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: زیرساخت، اشتغال، تولید -
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    • تسریع پروژه‌های زیرساختی منطقه ویژه خلیج فارس در راستای افزایش تولید و اشتغال

      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو):
      سرپرست هیئت عامل ایمیدرو با حضور در منطقه ویژه‌ی اقتصادی خلیج فارس بر تسریع پروژه‌های زیرساختی سایت توسعه تأکید کرد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال شد.
      تسریع پروژه‌های زیرساختی منطقه ویژه خلیج فارس در راستای افزایش تولید و اشتغال

      «محمد آقاجانلو» به همراه معاونان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، با حضور در بندرعباس و در حاشیه بازدید از طرح‌های سایت توسعه‌ی منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، گفت: باید تمام ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال، مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

      وی تقویت زیرساخت‌ها را سبب افزایش سرمایه‌پذیری بزرگ‌ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور دانست و گفت: پروژه‌ های در دست اجرا در ترغیب سرمایه‌گذاران برای حضور پررنگ‌تر در منطقه ویژه و همچنین دلگرمی بیشتر برای افزایش تولید تأثیر به سزایی خواهد داشت و امیدوارم با هم‌افزایی تمام ارکان، شاهد افزایش سرعت پیشرفت این پروژه‌های زیرساختی باشیم.

      آقاجانلو به پروژه های زیرساختی این منطقه اشاره کرد و گفت: این طرح ها شامل احداث پل روگذر سایت شمالی به سایت توسعه، شبکه هدایت سیلاب قسمت شرقی و میانی سایت توسعه، نصب، تست و راه‌اندازی و احداث پست GIS 63 20 کیلوولت سایت میانی، گازرسانی به شرکت‌های بخش شرقی سایت توسعه و احداث ایستگاه ۲۰۰ هزارمترمکعبی، بهبود زیرساخت‌های خط ۴۰۰ کیلوولت سایت شمالی، احداث معابر شماره ۱ و ۲ و ۴ سایت توسعه، احداث معابر شماره ۳ و ۵ و تعریض و بهسازی مسیر پیرامونی سایت توسعه، توسعه پست مدولار ۲۳۰/۶۳ کیلوولت فیدر سایت توسعه و پست جدید و طراحی و راه‌اندازی پست ۴۰۰ به ۲۳۰ یا همان پست واسط سایت شمالی؛ است.

      سرپرست هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اضافه کرد: علاوه بر پروژه‌های مذکور -که اغلب پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند- باید از پروژه‌های آتی نیز که به تکمیل زیرساخت‌های سایت توسعه کمک می‌کند توجه شود.

      وی خاطرنشان ساخت: در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بودجه‌ی مورد نیاز این طرح‌ها در زمان مناسب تأمین و در اختیار پیمانکاران طرح قرار گیرد.

      آقاجانلو، پیشبرد پروژه‌ها با در نظر گرفتن اصول به روز مهندسی و انجام بررسی‌های علمی را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدوارم نتایج تمام این تلاش‌ها، افزایش تولید کشور و بهبود وضعیت اشتغال باشد و بتوانیم در راستای افزایش رضایت عمومی گام برداریم.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.