سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: اتوتک -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    • آمادگی اتوتک برای ارایه فن آوری طرح های معدنی و صنایع معدنی به ایران

      اعضای هیات مدیره شرکت آلمانی-فنلاندی اتوتک از آمادگی این شرکت برای ارایه فن آوری طرح های معدن و صنایع معدنی به ایران خبر دادند.
       آمادگی اتوتک برای ارایه فن آوری طرح های معدنی و صنایع معدنی به ایران

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ معاون شرکت اتوتک که همراه با دو تن از اعضای هیات مدیره با رییس هیات عامل ایمیدرو سخن می گفت تصریح کرد: با توجه به اینکه طیف وسیعی از فن آوری در بخش معدنی و صنایع معدنی را در اختیار داریم آماده ارایه این نوع خدمات به ایران هستیم.
      توماس شوالم (Thomas Schwalm) با بیان اینکه این شرکت آمادگی پشتیبانی و مشارکت در طرح های ایمیدرو را دارد گفت:‌ ارایه فن آوری های جدید و پیشرفته برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ایران بخشی از همکاری های بین دو طرف خواهد بود.
      رییس هیات عامل ایمیدرو نیز با بیان اینکه بسیاری از شرکت های اروپایی در سال های گذشته شانس همکاری با ایران را از دست دادند گفت:‌ با توجه به مهیا شدن زمینه بین المللی به منظور توسعه همکاری ها با شرکت های خارجی،‌ می توان از ظرفیت بالای بخش معدن و صنایع معدنی استفاده کرد.
      مهدی کرباسیان ایجاد دفتر منطقه ای اتوتک در ایران را سبب تسهیل توسعه روابط فنی و اقتصادی دو طرف دانست.
      وی با اشاره به همکاری های نزدیک ایمیدرو با شرکت اتوتک افزود: علاوه بر پروژه های بخش فولاد،‌ سنگ آهن،‌ مس و آلومینیوم زمینه همکاری برای اجرای طرح هایی همچون تیتانیوم،‌ نفلین سینیت،‌ کک نفتی و ... بین دو طرف وجود دارد.
      وی ادامه داد: طراحی پایه پروژه های معدنی و صنایع معدنی یکی دیگر از بخش های همکاری دو سویه می تواند باشد.
      رییس هیات عامل ایمیدرو به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران اشاره کرد و گفت: این مرکز قادر است بخشی از زمینه های تحقیق و توسعه در حوزه معادن را در اختیار شرکت اتوتک قرار دهد.
      شرکت اتوتک که پیشتر ذیل نام شرکت اتوکمپو فنلاند در ایران فعالیت می کرد در سال های اخیر با نام اتوتک در طرح های معدنی ایران حضور یافته است. این شرکت همواره در جهان به عنوان یکی از دارندگان مطرح فن آوری معدن و صنایع معدنی شناخته می شود.
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.