سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    • ارزیابی فنی و اقتصادی پیمانکاران معدنی برای دریافت تسهیلات آغاز شد

      صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ارائه تسهیلات به پیمانکاران معدنی را آغاز کرد.
      ارزیابی فنی و اقتصادی پیمانکاران معدنی برای دریافت تسهیلات آغاز شد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، به دنبال پذیرش تقاضای تسهیلات مربوط به پیمانکاران معدنی در چارچوب تفاهم نامه سه جانبه ایمیدرو، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و بانک های عامل، موضوع ارزیابی فنی و اقتصادی آنها با هماهنگی صندوق مذکور از 14 آذر آغاز شد.

      با پایان یافتن مطالعات امکان سنجی اولیه و تکمیل اطلاعات پیمانکاران معدنی، موضوع بازدید میدانی از پروژه های مربوطه در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا، نخستین گروه از پروژه های مربوط به شرکت های فتح جنوب شرق، شهسوار ماشین و جهاد نصر سیرجان واقع در معادن 1،2،4 و 5 گل گهر تعیین شده و در روزهای 14 و 15 آذر جاری توسط تیم مشترک صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و پیمانکار طرف قرارداد شرکت های مذکور مورد بازدید کارشناسی قرار گرفت.
      پیش بینی می شود طی دو هفته آینده، مراحل ارزیابی و صدور بیمه نامه های شرکت های مذکور (25 شرکت) به اتمام رسیده و جهت مراحل بعدی به بانک های عامل مربوطه معرفی شوند.
      بنا به این گزارش، افزایش سرمایه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی هفته گذشته از 10 میلیارد تومان به 68 میلیارد تومان به تصویب رسید و قرار است در مرحله بعد سرمایه صندوق به 200 میلیارد تومان افزایش یابد.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.