سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    • آخرین وضعیت طرحهای نیمه تمام طرح های کنسانتره و گندله آهن بررسی شد

      در جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت؛معاونین و مدیران عامل شرکتهای کنسانتره وگندله سنگ آهن، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این طرح ها بررسی شد.
      آخرین وضعیت طرحهای نیمه تمام طرح های کنسانتره و گندله آهن بررسی شد

      به گزارش ایمیدرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا)؛ « مهندس محمد رضا نعمت زاده » در این جلسه گفت: شخصا موانع موجود در تکمیل زنجیره تولید فولاد و رفع مشکلات پیش روی طرحهای نیمه‌تمام کنسانتره و گندله آهن را بصورت پروژه به پروژه پیگیری می کنم.
      وزیر صنعت، معدن وتجارت تاکید کرد : ساماندهی در حلقه ها ی زنجیره تولید نهایی فولاد از مراحل سنگ آهن ،کنسانتره ، گندله ، آهن اسفنجی و ذوب باید با سرعت بیشتری دنبال شود.
      وی تصریح کرد : برای رسیدن به تولید 55 میلیون تن فولاد خام در چشم انداز 1404 نیاز به حرکت جهشی در تک تک بخشهای زنجیره های فولاد است.
      مهندس نعمت زاده با بیان اینکه دولت در اجرای طرحها درصدد تسهیل سازی است نه پیچیده سازی ؛ یاد آور شد : مدیران طرحهای یاد شده با آسیب شناسی و اقدام به موقع و سریع می بایست مسایل و مشکلات پیش روی حل و فصل شود.
      وی گفت: مسایلی نظیر امور گمرکی ، حمل و نقل و پیگیری معافیت های مربوط به ورود و خروج محصولات، ماشین آلات و تجهیزات نباید وقت زیادی را از صاحبان پروژه ها را بگیرد.
      مهندس نعمت زاده تاکید کرد: هرگونه اقدامی برای تسهیل امور نیاز باشد توسط این وزارتخانه انجام خواهد گرفت ومسائل مربوط به سایر دستگاهها را هم پیگیری می کنیم.
      وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد تشکیل اینگونه جلسات می تواند در انتقال تجربیات کاری و فنی بین صاحبان طرح ها منجر شود.
      مهندس نعمت زاده در بخش دیگری ازسخنان خود گفت: با توجه به اینکه بطورعمده طرحهای کنسانتره و گندله آهن در مناطق کم آب واقع شده اند برای تامین آب مورد نیاز آنان نیاز به مدیریت صحیح می باشد.
      گفتنی است:این نشست برای سومین بار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران واحد های کنستانتره و گندله سنگ‌آهن برگزار شد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.