سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: ایمیدرو -
      تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    • صدور احکام اعضای هیات عامل ایمیدرو از سوی وزیر صمت

      واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو):
      وزیر صنعت معدن و تجارت، با صدور احکامی جداگانه، اعضای جدید هیات عامل ایمیدرو را منصوب کرد.
      صدور احکام اعضای هیات عامل ایمیدرو از سوی وزیر صمت

      سید محمد اتابک وزیر صمت، به عنوان رئیس مجمع عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در جلسه مجمع عمومی به طور فوق العاده این سازمان؛ محمد آقاجانلو، وجیه الله جعفری، محمد رضا سجادیان و سید عباس حسینی را به عنوان اعضای جدید هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران معرفی کرد.

      در این میان، آقاجانلو به عنوان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، از روزهای نخستین شهریور ماه امسال، با حکم وزیر صمت، هدایت این سازمان را برعهده دارد.

      حکم سجادیان -که پیش از این نیز عضویت هیات عامل ایمیدرو را بر عهده داشت،- در دوره جدید تمدید شد. همچنین وجیه الله جعفری که اکنون معاونت معدن و فرآوری مواد وزارت صمت را عهده دار است، طی آذر 1399 تا اردیبهشت 1401در جایگاه معاونت وزیر و ریاست هیات عامل ایمیدرو قرار داشت.

      سید عباس حسینی عضو جدید هیات عامل ایمیدرو است که در کارنامه فعالیت خود سابقه مدیریت عاملی شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی همچون فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد جهان آرا، هلدینگ سیمان تهران، سیمان پیوند گلستان و آلومینیوم کاوه خوزستان را دارد.

      وی همچنین در سوابق علمی خود کتاب هایی از جمله کاربرد سیستم های کنترل کیفیت، آشنایی با برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات و نیز سیمان سبز را به رشته تحریر درآورده است. حسینی در حال حاضر سمت مشاور وزیر صمت و مدیر کل حوزه وزارتی را در اختیار دارد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.