سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    • استاندار: قزوین مشکل آب دارد، صنعت فولاد نمی خواهد

      استاندار قزوین گفت: راه‌اندازی کارخانه صنایع فولاد در این استان تحت هیچ شرایطی به صلاح نیست.
      استاندار: قزوین مشکل آب دارد، صنعت فولاد نمی خواهد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مرتضی روزبه در نشستی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست به منظور تأمین امنیت غذایی بسیار حائز اهمیت است.

      وی افزود: با توجه به اهمیت این استان در تأمین مواد غذایی کشور که حوزه‌های دیگر را نیز تحت الشعاع خود قرار می‌دهد، باید برنامه‌های جامع و کاربردی برای حفاظت از محیط زیست اتخاذ و اجرایی شود.

      استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که تأکید زیادی روی آن وجود دارد، راه‌اندازی کارخانه صنایع فولاد در استان قزوین است که این موضوع تحت هیچ شرایطی به صلاح استان نیست.
      روزبه گفت: استان قزوین به لحاظ منابع آبی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌روست که این امر مانع موافقت برای راه‌اندازی صنایع فولاد در این استان است اما برخی افراد بدون توجه به این مهم تأکید دارند که با راه‌اندازی صنایع فولاد در قزوین موافقت شود.
      وی بیان کرد: سند آمایش سرزمین، اطلاعات خوبی در خصوص راه‌اندازی صنایع و جانمایی صحیح آن در اختیار ما قرار می‌دهد، بنابر این با دقت در این سند مشخص می‌شود که استان قزوین مکان مناسبی برای فعالیت صنایع فولاد نیست.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.