سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    • تولید شش نوع ماده معدنی در سال جاری افزایش یافت

      مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از رشد تولید شش ماده معدنی در مجتمع های زیرمجموعه این شرکت در سال جاری خبر داد.
      تولید شش نوع ماده معدنی در سال جاری افزایش یافت



      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری گفت: تولید کانسنگ سرب و روی انگوران در هشت ماه منتهی به پایان آبان ماه امسال در مجموع به 644 هزار و 132 تن رسید که نسبت به هدف برنامه پیش بینی شده 17 درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشت.
      به گفته وی تولید کنسانتره سرب نیز در این شرکت در 8 ماه سال جاری 1409 تن بود که نسبت به هدف برنامه 74 درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشت.
      جعفری افزود: تولید شمش طلا در این مجموعه طی هشت ماه مورد گزارش به 191 کیلوگرم رسید که نسبت به هدف برنامه پیش بینی شده 23 درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش نشان داد.
      وی ادامه داد: تولید سنگ آهک نیز امسال به 977 هزار تن رسید و علاوه بر اینکه 99 درصد هدف برنامه را پوشش داد، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش را تجربه کرد.
      جعفری اظهار کرد: تولید کنسانتره فسفات نیز در دوره مورد گزارش به 31 هزار و 600 تن رسید که 9 درصد از هدف برنامه پیش بینی شده بیشتر بود.
      وی گفت: تولید کنسانتره نفلین سینیت نیز در سال جاری به 6341 تن رسید که در مقایسه با هدف برنامه پیش بینی شده 38 درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش داشت.
      وی افزود: همچنین تولید کک سازی زرند در هشت ماهه سال جاری برابر با 187 هزار و 466 تن و تولید فروکروم سبزوار 285 تن بود.
      شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از شرکت های تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.