سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    • مشخصات 7 طرح معدنی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام شد

      شرکت تهیه و تولید مواد معدنی از واحدهای تحت پوشش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در اجرای سیاست های کلی اصل 44 و سیاست های دولت مبنی بر واگذاری پروژه های معدنی به بخش خصوصی شرایط و مشخصات 7 طرح معدنی این شرکت را برای سرمایه گذاری پیمانکاران بخش خصوصی اعلام کرد.
      مشخصات 7 طرح معدنی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام شد



      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، انجام عملیات آماده سازی، باطله برداری و استخراج معدن آنتیموان یکی از فراخوان های شرکت تهیه و تولید است که این شرکت در نظر دارد انجام عملیات آماده سازی، باطله برداری و استخراج معدن آنتیموان به میزان 78 هزار متر مکعب در سال واقع در سفیدابه استان سیستان و بلوچستان را به پیمانکار واجد شرایط واگذارکند.
      عملیات طراحی، سرمایه گذاری، آماده سازی، تجهیز، استخراج و فروش ذغالسنگ در معدن پروده شرقی استان خراسان جنوبی از دیگر طرح های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران است که قرار است از طریق برگزاری فراخوان عمومی نسبت به شناسائی وارزیابی کیفی پیمانکاران اجرای عملیات
      فوق اقدام شود.
      شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران برای اجرای عملیات آماده سازی، استخراج و فروش کانسنگ سولفوره روی بخش زیرزمینی معدن انگوران، طرح بعدی شرکت تهیه و تولید است که بر اساس آن شرکت در نظر دارد از طریق برگزاری فراخوان عمومی نسبت به شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران اجرای عملیات آماده سازی، استخراج و فروش کانسنگ سولفوره روی بخش زیرزمینی معدن انگوران در استان زنجان اقدام کند.
      بر اساس این گزارش، طرح احداث یک واحد فرآوری سنگ های تزئینی از دیگر فراخوان های شرکت تهیه و تولید است که در نظر دارد به نیابت از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از طریق برگزاری فراخوان شناسائی و جذب سرمایه گذار نسبت به احداث یک واحد فرآوری سنگ های تزئینی با ظرفیت سالانه2 میلیون متر مربع سنگ اسلب و تایل با قابلیت صادرات در استان لرستان شهرستان چگینی 20 کیلومتری خرم آباد جنب معادن گوهره اقدام کند.
      اشخاص حقیقی و حقوقی با داشتن مدارکی چون مدارک دال بر توانمندی مالی ، سوابق اجرایی و تجارب فنی و کاری همراه با مستندات مربوطه ، مستندات مربوط به توان فنی و برنامه ریزی و مدیریتی و نیز دانش فنی در زمینه مطالعه و طراحی و اجرای طرح های مشابه ، مستندات چارت و ساختار سازمانی و کارکنان کلیدی و سازمان اجرائی ، تصویر اساسنامه وآگهی تاسیس روزنامه رسمی شرکت با آخرین تغییرات هیات مدیره به شرکت تهیه و تولید مراجعه کنند.
      شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اعلام کرده در چارچوب این طرح تلاش می کند تا محدوده های مناسب سنگ تزئینی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به واحد فرآوری فوق الذکر اختصاص یابد و برای اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی و یا بانکها از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ایمیدرو مساعدت نماید.
      شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران برای اجرای عملیات طراحی، سرمایه گذاری، آماده سازی، تجهیز، استخراج و فروش ذغالسنگ حرارتی در معدن ذغالسنگ کوچکعلی شمالی استان خراسان جنوبی نیز از دیگر فراخوان های شرکت تهیه و تولید است.
      شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد از طریق برگزاری فراخوان عمومی نسبت به شناسائی و ارزیابی کیفی پیمانکاران اجرای عملیات طراحی، سرمایه گذاری، آماده سازی، تجهیز، استخراج و فروش ذغالسنگ حرارتی در معدن ذغالسنگ کوچکعلی شمالی استان خراسان جنوبی اقدام کند.
      بر اساس این گزارش ، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران همچنین در نظر دارد ازطریق برگزاری فراخوان عمومی نسبت به شناسایی وارزیابی کیفی پیمانکاران عملیات آماده سازی، باطله برداری، استخراج و فروش سنگ آهن از معدن صاحب سقز واقع در استان کردستان اقدام کند.
      یکی دیگر از فراخوان های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ، شناسایی وارزیابی کیفی پیمانکاران عملیات استخراج و حمل ماده معدنی به کارخانه و تولید و فروش کنسانتره سرب با محتوای نقره در مجتمع سرب نخلک است.
      شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد از طریق برگزاری فراخوان عمومی نسبت به شناسایی وارزیابی کیفی پیمانکاران عملیات استخراج و حمل ماده معدنی به کارخانه و تولید و فروش کنسانتره سرب با محتوای نقره در مجتمع سرب نخلک استان اصفهان اقدام کند.
      شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از شرکت های دارای سوابق اجرائی مفید در زمینه موضوع فراخوان های مذکور دعوت کرد برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد فراخوان در مهلت های تعیین شده که در سایت شرکت درج شده است، به امور بازرگانی این شرکت مراجعه کنند.
      خرید کرومیت در مقادیر 500-1000-2000-3000 تن و تحویل در محل کارخانه فروکروم جغتای- سبزوار- خراسان رضوی یکی از مناقصه های تهیه و تولید به شمار می رود..
      شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی خرید کرومیت در مقادیر 500-1000-2000-3000 تن و تحویل در محل کارخانه فروکروم جغتای- سبزوار- خراسان رضوی برگزار کند. تمام مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را برای شرکت در مناقصه محقق سازند.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.