سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    • پیشرفت واحد احیاء برخی طرح های فولاد استانی به 80 درصد رسید

      پیشرفت فیزیکی واحد احیاء برخی طرح های فولاد به مرز 80 درصد نزدیک شده و پیشرفت بخش فولادسازی آنها تا 39 درصد هم رسیده است.
      پیشرفت واحد احیاء برخی طرح های فولاد استانی به 80 درصد رسید

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، طرح فولاد نی ریز استان فارس در واحد احیاء هم اکنون به 82 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در واحد فولادسازی 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

      فولاد سبزوار خراسان رضوی در واحد احیاء 80 درصد و در فولادسازی 39 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و میزان پیشرفت فیزیکی طرح فولاد قائنات خراسان جنوبی در بخش احیاء 73 درصد و در بخش فولادسازی تنها 9 درصد است.
      طرح فولاد بافت کرمان نیز در بخش احیاء 79 درصد و در بخش فولادسازی به 33 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
      میزان پیشرفت فیزیکی طرح فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری در بخش احیاء 77 درصد و در بخش فولادسازی 35 درصد و طرح فولاد میانه آذربایجان شرقی نیز در بخش احیاء 74 درصد و در فولادسازی 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
      بر اساس این گزارش، طرح فولاد شادگان خوزستان نیز در بخش احیاء 67 درصد و در بخش فولادسازی تنها دارای 8 درصد پیشرفت فیزیکی است.
      با فراخوان هایی که از سوی ایمیدرو  برای مشارکت بخش خصوصی در سال جاری انجام شد، هر یک از طرح های فولاد استانی دارای مشارک شده و هم اکنون طرح های فولاد استانی با مشارکت 65 درصدی بخش خصوصی و 35 درصدی ایمیدرو در حال اجراست که با این اقدام با تقویت منابع مالی انتظار می رود واحد های فولاد سازی با سرعت بیشتری پیشرفت کنند.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.