سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: فولاد -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    • طرح های استانی فولاد سریع تر پیش می روند، چهارمحال اول شد

      تزریق منابع مالی جدید،‌ میزان پیشرفت طرح های استانی فولاد تا پایان آذر ماه امسال را سرعت داد به طوری که پروژه سپید دشت چهارمحال و بختیاری از بیشترین میزان پیشرفت برخوردار شده است.
      طرح های استانی فولاد سریع تر پیش می روند، چهارمحال اول شد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و به نقل از شرکت ملی فولاد ایران روند پیشرفت غالب طرح های هفتگانه با ورود مشارکین و سرمایه گذاران بخش خصوصی سرعت گرفته است.
      تا انتهای پاییز سال جاری، واحد احیای مستقیم (آهن اسفنجی) طرح فولاد چهار محال و بختیاری بیش از 83درصد، شادگان بیش از 80درصد، قائنات حدود 80درصد، میانه بیش از 83درصد، نی ریز بیش از 75درصد، بافت حدود 76درصد و سبزوار بیش از 68درصد پیشرفت داشته اند .
      واحدهای احیای طرح های هفتگانه، تامین کننده مواد اولیه واحدهای فولاد سازی این طرح ها هستند. در صنعت فولاد دنیا نیز معمول است در اجرای طرح های فولادی ابتدا بر تکمیل واحدهای تامین کننده مواد اولیه تاکید می شود ، از همین رو در این طرح ها نیز اولویت ها بر راه اندازی واحدهای احیا برای تولید آهن اسفنجی تمرکز یافت .
      طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده 3 تا 4 طرح تولید آهن اسفنجی به تدریج شاهد راه اندازی و وارد مدار تولید می شوند.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.