سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    • تولید زغالسنگ خام به یک میلیون و 400هزار تن رسید

      میزان تولید زغالسنگ خام و کنسانتره از ابتدای سال جاری تا پایان پاییز امسال به ترتیب به بیش از یک میلیون و 478هزار تن و 666 هزار تن رسید.
      تولید زغالسنگ خام به یک میلیون و 400هزار تن رسید

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ در مدت 9 ماه سالجاری شرکت های حوزه کرمان،‌ طبس و البرز(شرقی،‌مرکزی و غربی) به عنوان شرکت های شاخص، تولید این ماده معدنی را برعهده داشتند به طوری که در این مدت بیشترین سهم تولید زغالسنگ، به ترتیب به شرکت های زغالسنگ طبس،‌ کرمان و ناحیه البرز تعلق داشت.
      در پایان سومین فصل از سال جاری، معادن شرکت زغالسنگ طبس بیش از 902هزار تن زغالسنگ خام و 316هزار تن زغالسنگ کنسانتره تولید کردند. پس از آن،‌ شرکت زغالسنگ کرمان با استخراج 390هزار تن زغالسنگ خام و 226 هزار تن زغالسنگ کنسانتره در رتبه دوم قرار گرفت.
      معادن زغالسنگ البرز شرقی،‌ مرکزی و غربی که میزان تولید آن ها کمتر از دو شرکت دیگر است در مجموع 186هزار تن زغالسنگ خام و حدود 124هزار تن کنسانتره زغالسنگ تولید کردند.
      در مدت 9 ماه سال جاری سه مجموعه طبس،‌ کرمان و البرز بیش از 713هزار تن زغالسنگ به کارخانه های مصرف کننده در داخل کشور ارسال کردند.‌
      آمار 9 ماهه تولیدات معدنی را دراینجا بخوانید
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.