سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    • «متال بولتن» اولین همایش بین المللی خود را در ایران برگزار می کند

      شرکت معتبر بین المللی متال بولتن (MetalBulletin) برگزار کننده همایش و نمایشگاه های بین المللی در حوزه فلزات از جمله فولاد، سنگ آهن و مواد معدنی، برای نخستین بار در ایران تابستان آینده همایشی را با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار می کند.
      «متال بولتن» اولین همایش بین المللی خود را در ایران برگزار می کند

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، بندیکت اسمیت (Benedict Smith) مدیر برنامه ریزی شرکت بین المللی «متال بولتن» که روز گذشته با مهدی کرباسیان، مدیر عامل ایمیدرو دیدار و گفت و گو کرد، در این مورد گفت: شرکت متال بولتن سال قبل 11 همایش بین المللی در سطح دنیا برگزار کرد و آخرین کنفرانس آن در ماه گذشته در دبی برگزار شد و سخنران اصلی بخش ایران این همایش هم آقای کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو بود.
      وی افزود: با مذاکرات و پیگیری های ایمیدرو و توافق فیمابین، مقرر شد متال بولتن اولین کنفرانس خود را در ایران با موضوع فلزات، صنایع معدنی و فولاد برگزار کند. به همین دلیل، در دیدار با رئیس هیات عامل ایمیدرو در این زمینه گفت و گوهایی انجام و توافق شد هیات متال بولتن در سفر خود به ایران، زمینه های برگزاری همایش را بررسی کند.
      مدیر برنامه ریزی متال بولتن بیان داشت: ایران کشوری است که در بخش معدن و صنایع معدنی از ظرفیت ها و مزیت های بالایی برخوردار است و ارائه آن برای سرمایه گذاران جهان جذابیت دارد.
      مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو هم در این دیدار اظهار داشت: ایمیدرو با هدف توسعه بخش معدن و صنایع معدنی کشور و جذب سرمایه گذاران بین المللی برای حضور در طرح های توسعه ای از برگزاری همایش های بین المللی در داخل کشور حمایت می کند.
      وی ادامه داد: ایران ظرفیت های بسیار مناسبی برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی دارد و برگزاری همایش های بین المللی در داخل، علاوه بر معرفی توانمندی ها و ظرفیت های کشور به سرمایه گذاران و درنتیجه جذب سرمایه های خارجی، در تامین فناوری های نوین خارجی نیز که برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی مورد نیاز است، موثر خواهد بود. به همین دلیل با پیگیری هایی که انجام شد، شرکت متال بولتن توافق کرد یکی از همایش های بین المللی خود را برای اولین بار در ایران برگزار کند.
      گفتنی است شرکت متال بولتن فعالیت خود را در زمینه اخبار فلزات از سال 1913 میلادی آغاز کرد و در حال حاضر، به صورت آنلاین اطلاعات و اخبار در حوزه فلزات مختلف (فلزات پایه، فلزات جزئی و گرانبها، سنگ معدن و آلیاژهای مربوطه، مواد اولیه، فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ و ویژه، قراضه و ثانویه) را پوشش می دهد.
      این شرکت بیش از 30 سال است در قالب همایشگاه ها و نمایشگاه ها، گزارش های پژوهشی و مشاوره ای خود را درباره وضعیت قیمت فلزات غیر آهنی و فولاد، تحلیل وضعیت بازار خرید و فروش، اخبار حمل و نقل، بازار سرمایه و اخبار ارز و غیره ارائه می دهد.
       

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.