سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: اکتشاف -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    • ادامه اکتشاف در 135 هزار کیلومتر مربع از مناطق معدنی کشور

      معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: این سازمان از آبان سال گذشته برنامه اکتشاف در سطح 200 هزار کیلومترمربع از مناطق معدنی کشور را در دستور کارگذاشته که از این میزان تاکنون 135 هزار کیلومتر مربع فعالیت های اکتشافی شروع شده است.
      ادامه اکتشاف در 135 هزار کیلومتر مربع از مناطق معدنی کشور

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دکتر مهدی کرباسیان گفت: همچنین تا یک ماه آینده برای مناطقی که معادن آنها به لحاظ اقتصادی برای کاراکتشافی سرمایه گذاران مقرون به صرفه است، فراخوان خواهیم داد.
      وی افزود: سرمایه گذاران متقاضی برای سرمایه گذاری در بخش معدن می توانند به صورت مستقل وارد فعالیتهای معدنی شوند و یا اینکه برای کارهای اکتشافی با ایمیدرو مشارکت کنند.
      کرباسیان تصریح کرد: بخش معدن کشور باید به سمت صنایع معدنی حرکت کند تا علاوه بر ایجاد ارزش افزوده ، اشتغال بیشتری برای جوانان جویای کار بخصوص افراد بومی مناطق معدنی فراهم شود.
      وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز از ماه های گذشته ، معادن و پهنه های معدنی را برای انجام فعالیت های اکتشافی مشخص کرده و اعلام فراخوان داده است که سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها مراجعه کنند.
       

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.