سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: مس -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    • رونق معاملات مس در چین

      قیمت مس دوباره افزایش یافته و در ظرف 15 ماه گذشته دو روز متوالی افزایش از خود نشان داده است.
      رونق معاملات مس در چین

      به گزارش ایمیدرو به نقل از سایت کیتکو (Kitco) چون تصور بر این بود که با ایجاد محرک های اقتصادی در چین تقاضای این کشور به عنوان بزرگترین مصرف کننده فلزات صنعتی ( آلومینیوم و روی) افزایش پیدا کند.

      بانک مرکزی چین 8.1 میلیارد دلار برای رشد صنایع سنگین و کشاورزی هزینه ها را افزایش داده و کمیسیون دولتی تصویب کرد که یک طرح برای ساخت شبکه ریلی شهری در استان شاندونگ در شهر جینانان احداث می کند.
      در ظرف دو روز قیمت مس 3 درصد افزایش پیدا کرد که از 19 سپتامبر 2013 تاکنون بیشترین افزایش بوده است. در چهاردهم ژانویه قیمت این فلز( مس) به پایین ترین خود در 5 سال گذشته رسید.
      یک تاجر می گوید: ما فروش زیادی داشتیم و شاهد این خواهیم بود که بازار ثبات پیدا خواهد کرد. از نظر روانی در حقیقت باید اظهار داشت که چین در شرایطی است که می تواند به افزایش قیمت مس کمک کند. این بزرگترین افزایش قیمت مس از اول دسامبر سال گذشته بوده است. قیمت های سرب، نیکل، و قلع نیز افزایش پیدا کرده اند. در این هفته قیمت مس 6.2 دردص کاهش یافت که بیشترین کاهش در ظرف سه سال گذشته است چون این نگرانی وجود دارد که تقاضا کاهش خواهد یافت.
      در 14 ژانویه قیمت آن 5.3 درصد کاهش پیدا کرد که بیشترین کاهش از اکتبر 2011 تاکنون است. قیمت سلف مس برای تحویل در ماه مارس با 2.3 درصد افزایش به 2.617 دلار در هر پوند در کومکس نیویورک رسید.
      پیش بینی می شود که عرضه مس در سال 2015 کمتر شود.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.