سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    • دورخیز هلدینگ اس ام اس آلمان برای اجرای طرح های توسعه ای فولاد در ایران

      هلدینگ اس ام اس آلمان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فولادی دنیا خواهان اجرای طرح های توسعه ای فولاد در ایران شد.
      دورخیز هلدینگ اس ام اس آلمان برای اجرای طرح های توسعه ای فولاد در ایران

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ مدیر اجرایی هلدینگ و گروه اس ام اس در دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر مطلب فوق اظهار داشت: آماده ارایه فن آوری در بخش های طراحی و مهندسی و ماشین آلات بخش های مختلف خطوط تولید فولاد در ایران هستیم.
      بورکهارد دامن(Burkhard Dahmen) با اشاره به سوابق اجرایی این گروه در کارخانه های بزرگ فولاد در ایران همچون فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان گفت: با توجه به اینکه مجموعه فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان برنامه دستیابی به ظرفیت تولید 10.2 میلیون تنی را پیش رو دارند آماده انجام هرگونه همکاری برای اجرای این طرح ها هستیم.
      وی که به همراه شرکا و نماینده ایرانی خود در این جلسه سخن می گفت به ویژگی های منطقه ای ایران و تجربه صنعت فولاد کشورمان اشاره کرد که توان بالقوه ای برای توسعه طرح های فولادی و امکانات صادراتی محصولات کیفی فولادی به آسیا و اروپا وجود دارد.
      به گفته مدیر اجرایی هلدینگ اس ام اس، توسعه فولاد هرمزگان یکی از ظرفیت های صنعت فولاد ایران برای حضور در بازارهای صادراتی دانست.
      رییس هیات عامل ایمیدرو نیز توسعه طرح های فولادی ایران را از اولویت های ایمیدرو ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه ایران تلاش گسترده ای را برای توسعه مناسبات بین المللی آغاز کرده شرایط مطلوبی برای همکاری با شرکت های خارجی ایجاد شده است.
      مهدی کرباسیان به لغو محدودیت های بین المللی در آینده نزدیک برای اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: شرکت هایی که در این مسیر برای همکاری با ایران پیشگام باشند موفق تر خواهند بود اما نکته اینست که طرف های اقتصادی با کشورمان باید روش های متنوعی را برای همکاری پیشنهاد کنند که جذابیت بیشتری برای ایران داشته باشد.
      وی تامین مالی طرح ها را یکی از خواسته های ایران از طرف های خارجی ذکر کرد و گفت: ایجاد راهکاری های جدید در بخش مالی، شرایط برای توسعه همکاری ایران با شرکت های خارجی به ویژه هلدینگ اس ام اس را مساعد تر می کند.
      هلدینگ اس ام اس آلمان که بیش از 140 سال سابقه فعالیت در حوزه ساخت ماشین آلات صنایع متالورژی دارد، بزرگ ترین و پیشرفته ترین کارخانه های تولید فولاد در ایران را اجرا کرده است. فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه شاخص ترین پروژه هایی است که این گروه در کشورمان راه اندازی کرده اند.
       

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.