سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: مدیریت دانش -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    • دوره ضمن خدمت مدیریت دانش در ایمیدرو برگزار شد

      با هدف استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در ایمیدرو ، دوره ی آموزشی « مفاهیم اولیه مدیریت دانش » از سوی دفتر مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو روز دوشنبه 6 بهمن ماه امسال به مدت 2 ساعت برگزار شد.
      دوره ضمن خدمت مدیریت دانش در ایمیدرو برگزار شد

      «مدیریت دانش چرا؟»،« مفاهیم و تعاریف دانش»،«مدیریت دانش چیست؟»،« زیرساخت های سازمانی مدیریت دانش» و« ارکان مدیریت دانش» از جمله مباحث و سرفصل های کلیدی این دوره بود که توسط آقای دکتر نوید نظافتی ارائه شد.
      در این دوره ی آموزشی که به منظور آشنایی کارشناسان با اهداف، ضرورت ها و عناصر مدیریت دانش سازمانی و راهکارهای استقرار آن با هدف حفظ و توسعه تجارب ارزنده و دانش مدیران و کارکنان و... در محل سالن اجتماعات برگزار شد، 36 نفر از کارشناسان دفاتر مختلف ایمیدرو حضور داشتند.
      همچنین در جهت سنجش سطح آمادگی و بلوغ مدیریت دانش پرسشنامه ای با محوریت مدیریت دانش تهیه و در بین شرکت کنندگان توزیع شد که در حال حاضر گروه تحقیقاتی در حال استخراج نتایج و تحلیل نهایی است.
       قرار است دوره های آموزشی«مهارتها و اصول دانش نویسی» و «آشنایی با نرم افزار مدیریت دانش » نیز تاپایان امسال توسط این مدیریت برای کارشناسان مربوطه برگزار شود.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.