سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    • زنان نقش ویژه ای در استراتژی جدید صنعت، معدن و تجارت دارند

      مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان و عضو کمیته بانوان خانه معدن ایران گفت: در تدوین استراتژی صنعت، معدن و تجارت، توانستیم مشارکت زنان را در حوزه معدن دخیل کنیم.
      زنان نقش ویژه ای در استراتژی جدید صنعت، معدن و تجارت دارند

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به نقل از شاتا، سهیلا جلودارزاده در دومین همایش بانوان معدن کار گفت: حدود 50 درصد از ترکیب جنسیتی جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند که همواره صبور، اندیشمند، پرتلاش و مقاوم در قبال سختی‌ها و مسئولیت‌های محوله هستند.
      وی افزود: 64 درصد نیروهای دانشگاهی و مدیران آینده کشور در افق سال 1404 را بانوان تشکیل داده و فرض را بر این گذاشتیم که بالغ بر 30 درصد بانوان در سیاست‌گذاری، برنامه ریزی و مسائل اجرایی حضور فعالانه داشته باشند.
      مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان یادآور شد: از هوش هیجانی زنان باید استقبال کرد چرا که زنان می توانند کمک بزرگی به توسعه کشور کنند.
      وی همچنین بر ضرورت حضور فعالانه بانوان در انتخابات اتاق بازرگانی و سایر انتخاباتی که نظام مهندسی معدن و نظام‌های صنفی دارند، تأکید کرد و گفت: در دهه فجر امسال تنها استان فارس آمادگی حضور 300 نفر از بانوان در برپایی توانمندی صنعتی، معدنی و تجاری در قالب برگزاری نمایشگاه اعلام کرده است که نمایانگر گوشه‌‌ای از فعالیت های گسترده بانوان است.
      در این همایش، از 9 نفر از دست‌اندرکاران بخش معدن از جمله محقق و نویسنده مطالب علمی بخش معدن توسط مسئولان مختلف حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد.
      بنابراین گزارش، منتخبین معرفی شده در همایش یاد شده شامل فرزانه معصومی (عضو کمیته بانوان خانه معدن ایران و مدیرعامل شرکت ققنوس آسیا)، راضیه علیرضایی (رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی)، مهناز میرزایی (مدیر معدن زیرزمینی سراپرده زرند کرمان)، سهیلا جلودارزاده (مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان)، بهاره روان‌بد (مدرس دانشگاه و مدیر عامل واحد سنگ‌های تزیینی) ، گلناز جوزامی‌کهن (مترجم و نویسنده کتب معدنی)، مهوش داوری (مترجم و نویسنده و محقق معدنی) و نیز خانم نیرو شک مدیر عامل موسسه نیروی تدبیر ایرانیان بودند که از آن تجلیل شد.

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.