سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: فراخوان -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    • انتشار فراخوان جذب سرمایه گذار برای بزرگترین محدوده معدنی کشور

      مجری طرح تجهیز معدن و استحصال شورابه های ترود از انتشار فراخوان جذب سرمایه گذار برای اجرای این طرح خبر داد.
      انتشار فراخوان جذب سرمایه گذار برای بزرگترین محدوده معدنی کشور

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ به نقل از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران شورابه های ترود از نظر مساحت و حجم ذخیره بزرگترین محدوده معدنی کشور است.
      حسین داشبلاقی اظهار کرد: پتاس، منیزیم، کلریدهای مختلف و عناصر کمیاب و نادر خاکی از جمله عناصر همراه در شورابه های ترود است.
      مجری طرح تجهیز معدن و استحصال شورابه های ترود ادامه داد: خلوص منیزیم موجود در شورابه های ترود در حدی بالاست که می توان گفت از نظر عیار، این محدوده بزرگترین و غنی ترین معدن منیزیم کشور است.
      وی افزود: دو محصول اصلی شورابه های ترود، پتاس و منیزیم است. هم اکنون این دو ماده معدنی در داخل کشور تولید نمی شود و محصولی وارداتی است.
      داشبلاقی با بیان اینکه با توجه به موارد یاد شده، معدن شورابه های ترود از جمله معادن استراتژیک کشور است، تصریح کرد: فراخوان جذب سرمایه گذار برای مشارکت در روند اجرا و راه اندازی این طرح منتشر شده است.
      وی خاطرنشان کرد: امیدواریم نتیجه فراخوان جذب سرمایه گذار برای تجهیز معدن و استحصال شورابه های ترود هر چه سریعتر مشخص و پس از آن عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.