سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: فولاد -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    • تولید ورق های میکروآلیاژ برای ساخت بدنه کشتی در فولاد هرمزگان

      معاون بهره برداری شرکت فولادهرمزگان گفت: تولید فولادهای ویژه از مهمترین شاخصه های فولاد هرمزگان است.
      تولید ورق های میکروآلیاژ برای ساخت بدنه کشتی در فولاد هرمزگان

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، کیومرث بهرامی افزود: فولاد هرمزگان موفق به تولید گریدهای متنوع فولادی برای تامین نیاز بازار داخل و صادرات به خارج از کشور است.

      وی ادامه داد: تولید گریدهایی با دامنه کربن پایین برای مصارف تولید ورق های گالوانیزه و ورق های با مصارف ساختمانی، تولید فولادهایی با کربن بالا برای تولید ورق های با استحکام بالا و همچنین تولید گریدهای میکروآلیاژ برای تولید ورق های بدنه کشتی، مخازن CNG و لوله های انتقال نفت و گاز از جمله محصولات تولیدی در فولادهرمزگان است.
      بهرامی گفت: تولید اسلب های عریض برای ساخت مخازن و لوله های انتقال نفت و گاز و همچنین تولید اسلب با ضخامت 200 و 250 میلی متر از توانایی های فولاد هرمزگان در زمینه فولادهای خاص است.
      وی افزود: فولاد هرمزگان در 9 ماه امسال موفق به تولید 857 هزار و 513 تن بود که این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش50 هزار تنی برخوردار است.
      بهرامی اظهار کرد: شرکت فولاد هرمزگان دارای ظرفیت اسمی 1.5 میلیون تن تختال(اسلب) است. این شرکت همچنین قادر به تولید محصولات میانی شامل سالانه یک میلیون و 650 هزار تن آهن اسفنجی، 90 هزار تن آهک و برخی محصولات دیگر است.
      وی ادامه داد: کاهش مصرف انرژی، کاهش مصارف نسوز، ثبت رکوردهای مختلف، کاهش مصرف الکترود در کوره های قوس الکتریک و افزایش راندمان ریخته گری از جمله دستاوردهای شرکت فولاد هرمزگان در سال های اخیر است.
      بهرامی گفت: فولاد هرمزگان تصیم دارد در فاز توسعه برای تامین گندله مورد نیاز خود نسبت به احداث واحد گندله سازی با ظرفیت 5 میلیون تن در سال اقدام کند که در دو فاز 2.5 میلیون تنی اجرا خواهد شد.
      وی افزود: احداث یک مگامدول میدرکس احیا با ظرفیت 1.7 میلیون تن، ساخت کوره قوس الکتریکی، دو کوره پاتیلی و یک ماشین ریخته گری با تکنولوژی روز دنیا در برنامه توسعه فولاد هرمزگان قرار دارد که با نصب این تجهیزات ظرفیت تولید فولادهرمزگان به 3 میلیون تن در سال خواهد رسید.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.