سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: ایرالکو -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    • ایرالکو 75دیگ قدیمی را با فن آوری روز جایگزین می کند

      مدیر عامل ایرلکو خبر داد:75 دیگ قدیمی این شرکت به صورت داوطلبانه از 25 اسفند ماه از مدار تولید خارج خواهد شد و دیگ‌های جدید با استانداردهای به روز دنیا در زمینه زیست محیطی جایگزین آنها می‌شود.
      ایرالکو 75دیگ قدیمی را با فن آوری روز جایگزین می کند

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، حمیدرضا بادکوبه‌ای گفت: مدیران ارشد شرکت آلومینیوم ایران در حرکتی داوطلبانه وخود جوش و به دور از فشار دستگاه‌های دولتی و غیردولتی تصمیم به خارج کردن75 دیگ نیمه شمالی خط 3 کارگاه احیاء خط قدیم به منظور اتوماسیون و بهینه سازی آنها گرفتند.
      وی این اقدام را حرکتی به منظور حفظ حقوق شهروندی، احترام به سلامت کارکنان،حفظ اشتغال، افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده محصول خواند.
      مدیرعامل ایرالکو یادآور شد: هزینه مالی اتوماسیون 75 دیگ نیمه شمالی خط 3 کارگاه احیاء قدیم بالغ بر70 میلیارد تومان است که از منابع داخلی تأمین خواهد بود.
      بادکوبه‌ای گفت: به زودی عملیات اتوماسیون خطوط 4 و 5 نیز آغاز خواهد شد و شرکت آلومینیوم اراک به صورت کاملا داوطلبانه دیگ‌های قدیمی این دو خط را نیز از مدار تولید خارج خواهد کرد و دیگ‌های جدید با تکنولوژی روز دنیا و مصرف کمتر انرژی و مطابق با استاندارهای زیست محیطی را جایگزین آنها خواهد کرد.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.