سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: مس -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    • سرمایه گذاری 2 میلیارد یورویی شرکت مس برای افزایش ظرفیت تولید

      مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس برای افزایش ظرفیت تولید حدود 2 میلیارد یورو سرمایه گذاری می کند.
      سرمایه گذاری 2 میلیارد یورویی شرکت مس برای افزایش ظرفیت تولید

      به گزارش ایمیدرو به نقل از شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس مراد علیزاده این مطلب را در دیدار "ویتالی میخایلوویچ ووک " وزیر صنایع بلاروس اعلام کرد.
      وی افزود: هدف این سرمایه گذاری، افزایش ظرفیت تولید به 400هزارتن مس محتوا طی چند سال آینده است که فرصت مناسبی برای همکاری با شرکت‌های خارجی است.
      مراد علیزاده در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های گسترده معدنی در کرمان و یزد به وزیر صنایع بلاروس پیشنهاد داد تا یک مرکز خدمات پس از فروش ماشین آلات معدنی در این منطقه ایجاد شود که مورد استقبال قرار گرفت.
      وی با اشاره به وجود معادن مس و سنگ آهن در استان کرمان و یزد گفت: تعداد زیادی از ماشین آلات معدنی ساخت بلاروس در این منطقه توسط شرکت‌های مختلف و در معادن مس و سنگ‌آهن مشغول به‌کار است که پیشنهاد می‌کنیم بلاروس مرکزی برای ارائه خدمات پس از فروش در منطقه کرمان یا رفسنجان ایجاد کند.
      بر اساس این گزارش،‌ «ویتالی میخایلوویچ ووک» وزیر صنایع بلاروس نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد شرکت ملی صنایع مس ایران، بر گسترش همکاری‌ها تاکید کرد.
      وی با بیان اینکه کشور متبوع وی در زمینه منابع طبیعی و معادن دارای محدودیت است گفت: بلاروس صاحب دانش فنی در بسیاری از رشته‌ها و تجهیزات صنعتی است که آمادگی دارد در این زمینه با شرکت‌های ایرانی همکاری کند. همچنین این کشور سازنده الکتروموتورهای صنعتی است که در فرآیند ساخت آنها نیازمند مس است.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.