سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: عناصر نادر خاکی -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    • فروش یک میلیارد دلاری عناصر نادر خاکی در چین

      نخستبن بورس عناصر نادر خاکی در چین عملکرد خوبی داشته و به گفته مسئولان آن بیش از 35 هزار تن محصول فروش سالانه آن بوده است.
      فروش یک میلیارد دلاری عناصر نادر خاکی در چین

       


      به گزارش ایمیدرو به نقل از سایت چایناماینینگ، حجم تجاری بورس محصولات خاک های نادر Baotou ( که در ماه مارس سال گذشته در ناحیه خودمختار مغولستان چین آغاز به کار کرد) به 910 میلیون دلار فروش در پایان سال رسید.
      95 شرکت و تاجر خاک های نادر در حدود نیمی از استان های چین در این بورس حساب افتتاح کرده اند . این بورس که یک سکوی الکترونیکی است، برای کمک به تنظیم بازار داخلی خاک های نادر و بهبود شفافیت آن ایجاد شده است.
      این بورس در شهر Baotou قرار دارد و توسط شرکت خاک های نادر شمال چین و 12 بنگاه و نهاد با سرمایه به ثبت رسیده 120 میلیون یوآن آغاز به کار کرد.
      این بورس دارای سه بخش معامله نقد یا فوری شامل تعیین قیمت خریدار، ثبت تجاری در بورس و تجارت برخط (آنلاین) است. عناصر یا محصولات تجاری آن شامل اکسید سریم، پرازودیمیوم، اکسید نئودیمیوم و اکسید اروپیوم هستند.
      چین بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده خاک های نادر در جهان است که بیش از 90 درصد خاک های نادر در جهان را عرضه می کند. به هر صورت این کشور فاقد قدرت قیمت گذاری در بازارهای جهانی است و نوسانات شدید قیمت گذاری این عناصر لطمه شدیدی به تولیدکنندگان چینی زده است.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.