سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: سنگ آهک -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    • رشد 4 درصدی تولید دانه بندی سنگ آهک پیربکران

      شرکت سنگ آهک دانه بندی پیربکران افزایش4 درصدی را در تولید و استخراج طی سال 93 تجربه کرد.
      رشد 4 درصدی تولید دانه بندی سنگ آهک پیربکران

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مجتمع سنگ آهک پیربکران از ابتدای فروردین تا پایان اسفند 93، یک میلیون و 505 هزار و 50 تن سنگ آهک دانه بندی تولید کرد. اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، یک میلیون و 450 هزار و 962 تن بود.

      میزان استخراج ماده معدنی توسط این شرکت در 12 ماهه سال گذشته به یک میلیون و 505 هزار و 595 تن رسید که در مقایسه با میزان استخراج مدت مشابه سال 92 (یک میلیون و 449 هزار و 200 تن)، 4درصد رشد نشان می دهد.
      افزون بر این، میزان ارسال و فروش شرکت پیربکران در 12 ماهه گذشته با 3 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به یک میلیون و 122 هزار و 690 تن رسید.
      بنا به این گزارش، محصول تولیدی مجتمع پیربکران - به عنوان یکی از واحد‌های تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران وابسته به ایمیدرو- واقع در استان اصفهان برای تامین سنگ آهک متالورژیک کارخانه های ذوب آهن کشور (از جمله ذوب آهن اصفهان)، تامین سنگ آهک افزودنی با عیار بالا برای مصرف در کارخانجات سیمان، تولید پودر کربنات کلسیم و نیز برای تامین انواع مصالح شکسته کوهی جهت مصارف عمرانی به کار می رود.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.