سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    • توانمندی های بانوان با برنامه ریزی دقیق افزایش می یابد

      معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو گفت: با برنامه ریزی و تفکر می توان از توانمندی های بانوان شاغل نتایج بهتری گرفت.
      توانمندی های بانوان با برنامه ریزی دقیق افزایش می یابد


      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، امیر خرمی شاد در مراسم گرامیداشت روز زن در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران افزود: سازمان باید شرایطی فراهم کند که بانوان هم کار حرفه ای و هم زندگی خانوادگی را به خوبی اداره کنند.
      وی وجود زنان تحصیلکرده و خوش فکر را از مزیت های رقابتی کشور دانست و گفت: توانایی هماهنگ کردن کار حرفه ای و زندگی خانوادگی یک مهارت محسوب می شود و بانوان شاغل باید بتوانند این مهارت را تقویت کنند.
      خرمی شاد تصریح کرد: بخش مهمی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس مربوط به بانوان بود که کمتر به این موضوع توجه شده و این در حالی است که نقش مادران و همسران در دفاع مقدس بسیار پررنگ بود و هنوز این نقش در پرستاری از جانبازان به ویژه جانبازان با آسیب دیدگی بالا بسیار ایثارگرانه ادامه دارد.
      وی از بانوان سازمان توسعه خواست تا با تلاش بیشتر بین کار حرفه ای و زندگی خانوادگی تعادل کنند.
      خرمی شاد بر لزوم آموزش های بیشتر تاکید کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی و همچنین انتشار جزوه های آموزشی خاص بانوان ضروری است زیرا که انسان امروز هیچ گاه از آموزش بی نیاز نیست.
      مشاور امور بانوان ایمیدرو نیز در این مراسم گقت: 62 نفر از نیروهای سازمان توسعه را بانوان تشکیل می دهند که در سطوح مدیریتی و کارشناسی در سازمان مشغول به کار هستند.
      زهرا ضابط افزود: تشکیل بخش مشاوره برای بانوان به منظور کمک به تربیت فرزندان و یا موارد خاص مرتبط مورد موافقت قرار گرفته است و به زودی اجرایی خواهد شد.
      وی ادامه داد: رشد فردی، تعادل خانوادگی و همچنین ارتقاء شغلی از مهمترین درخواست های بانوان سازمان است که امیدواریم تمام این موارد حاصل شود.
      ضابط همچنین خواستار راهیابی زنان به موقعیت سطوح بالای مدیریتی، ایجاد انگیزه برای جلب مشارکت صحیح زنان در فعالیت های تخصصی سازمان و توجه به نقش موثر زنان در پیشبرد صحیح برنامه ها در دو عرصه کار و خانواده شد.
       

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.