سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: غیرفلزی -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    • رشد سرمایه گذاری ها در بخش کانی های غیرفلزی

      گزارش جدید وزارت صنعت معدن و تجارت نشان می دهد از ابتدای سال 93 تا پایان بهمن ماه گذشته گروه کانی های غیرفلزی نزدیک به 11هزار میلیون ریال سرمایه جذب کرده است که 21.8درصد بیش از سرمایه جذب شده در مدت مشابه سال 92 محسوب می شود.
      رشد سرمایه گذاری ها در بخش کانی های غیرفلزی

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ این رقم بیشترین سرمایه گذاری انجام شده در بین گروه های صنعتی و معدنی در 11 ماه سال گذشته محسوب می شود.
      در این مدت کل سرمایه جذب شده برای واحدهای راه اندازی شده صنعتی و معدنی به 76هزار و 114 میلیون ریال رسید.
      همچنین بیشترین پروانه بهره برداری صادر شده متعلق به رشته سایر محصولات کانی غیرفلزی بوده است به طوری که در این مدت به 426 فقره رسید که این میزان،‌ افزون بر 15درصد از کل پروانه بهره برداری صادر شده را در بر می گیرد. در 11 ماه سال گذشته در مجموع 2832 پروانه بهره برداری برای گروه های مختلف صنعتی و معدنی صادر شد.
      علاوه بر این در مدت مورد بررسی بیشترین جواز تاسیس صادر شده از فروردین تا پایان بهمن ماه سال قبل به کانی های غیرفلزی اختصاص یافت رسید و این گروه 2522 جواز تاسیس دریافت کرد که رقم نیز بیش از 15درصد از کل مجوزهای صادره در آن مدت را در بر می گیرد. از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه میزان کل جواز تاسیس صادر شده در کشور به 16هزار و 363 فقره رسید.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.