سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: ایمیدرو -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    • ایمیدرو : 10 میلیارد ریال اعتبار حمایتی برای پایان نامه های دانشگاهی

      معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: این سازمان برای پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در سال 93 معادل 10 میلیارد ریال اعتبار حمایتی تخصیص داد که این روند در سال 94 هم ادامه می یابد.
       ایمیدرو : 10 میلیارد ریال اعتبار حمایتی برای پایان نامه های دانشگاهی

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دکتر مهدی کرباسیان افزود: این سازمان تاکنون جهت تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه و انجام فرایند حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی 13 میلیارد و 735 میلیون ریال پرداخت کرده است.

      وی ادامه داد: ایمیدرو در سال 93 توانست 9 پروژه تحقیقاتی را با همکاری دانشگاه ها و مراکز تخصصی و علمی اجرایی کند.
      کرباسیان گفت: مشارکت در سرمایه گذاری و پیگیری برنامه های معطوف به بسط و تعمیق دانش مهندسی معدن درکشور برای تولید انواع مواد معدنی و ایجاد و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی از سیاست های ایمیدرو است.
      وی با بیان اینکه ایمیدرو در سیاست های خود اعتقاد جدی نسبت به موضوع پژوهش دارد، افزود: به همین منظور برای کاربردی کردن دانش مهندسی معدن و ترویج آن، توسعه پژوهش های کاربردی و توسعه ای در صنعت معدنکاری، تفاهمنامه ای را با مراکز علمی بخش معدن امضا کرده است.
      کرباسیان اظهار کرد: تلفیق مزیت گاز طبیعی فراوان با قابلیت های فنی متخصصان زمین شناسی، معدن و متالورژی استخراجی و صنعتی داخلی و توان تامین مواد خام معدنی حاوی فلزات گرانبها و راهبردی از منابع داخلی و خارجی به منظور تولید و تجارت محصولات با ارزش افزوده بالا و برخوردار از فناوری های پیشرفته از جمله اولویت های ایمیدرو است.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.