سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: ایمیدرو -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    • طرح هایی که با سرمایه گذاری ایمیدرو در سال گذشته به بهره برداری رسید

      طرح های طلای زرشوران،‌ سیمان ونزوئلا و میله گذاری آند در کارخانه آلومینیوم المهدی در سال گذشته با سرمایه گذاری ایمیدرو به بهره برداری رسید.
      طرح هایی که با سرمایه گذاری ایمیدرو در سال گذشته به بهره برداری رسید

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو)،‌ برخی از این طرح ها به دلایل مختلف از جمله مشکلات تامین مالی از سال های قبل در رکود یا توقف در اجرا بودند که با تزریق منابع جدید مالی از سوی این سازمان،‌ مجددا فعال یا وارد مدار تولید شدند. از جمله پروژه هایی که به بهره برداری رسیدند طرح طلای زرشوران،‌ میله گذاری آند و کارخانه یک میلیون تنی سیمان سرواسول ونزوئلا بودند که در سال گذشته به ترتیب به بهره برداری رسیدند.
      کارخانه طلای زرشوران واقع در استان آذربایجان غربی،‌ با ظرفیت تولید 3 تن شمش در سال،‌ بزرگترین تولید کننده شمش این فلز گرانبها در ایران محسوب می شود که از معدن غنی کنار دست خود بهره می برد. این کارخانه با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد. زرشوران در حال حاضر برنامه اجرای فاز دوم را برای دو برابر کردن ظرفیت تولید سالانه پیش رو دارد.
      کارخانه سیمان ونزوئلا با ظرفیت تولید روزانه 3300 تن که در سال های گذشته دچار توقف شده بود که با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت و با برنامه های ایمیدرو و همچنین تخصیص منابع جدید مالی،‌ مجددا تحرکی دوباره یافت. این کارخانه در نیمه دوم سال گذشته راه اندازی و تحویل کارفرما شد. کارخانه سیمان سرواسول توسط شرکت احداث صنعت از شرکت های زیرمجموعه ایمیدرو ساخته شده است.
      میله گذاری آند کارخانه آلومینیوم المهدی نیز یکی از طرح های مهمی بود که به تکمیل شدن زنجیره تولید در این کارخانه کمک کرد.
      برای راه اندازی این طرح ها در مجموع در بخش ریالی 1400 میلیارد ریال و در بخش ارزی 40 میلیون یورو سرمایه گذاری شده است.
       

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.