سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: کار و کارگر -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    • پیام ریاست هیات عامل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

      فرا رسیدن روز کار و کارگر، روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" مزین شده به به تمامی کارگران اندیشمند، خلاق و پرتلاش میهن اسلامی بویژه کارگران خانواده بزرگ ایمیدرو صمیمانه تبریک می گوییم.
       پیام ریاست هیات عامل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

      نکوداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از سیره پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم. بدون شک کارگران سرمایه‌های ارزشمند انسانی و زمینه ساز دستیابی به خود کفایی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور بشمار می روند.

      این قشر سازنده و خدوم در واقع بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ستون اصلی تولید در کشور هستند و رکن اساسی توسعه اقتصادی کار و تلاش آنان است.

      در حالی که کشورمان به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارند، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ در این توفیق و شکوه تاریخی می توانند همچون سالهای گذشته نقشی ارزنده ایفا کنند.

      کارگران سر مشق جوانان و نمایندگان ارزشهای اخلاقی و احترام به جایگاه کار و تلاش در زندگی و متکی به خویش در ساختن جامعه و آینده بهتر هستند.

      کارگران بازوان سترگ جامعه شکوفایی اقتصادی هستند و همه پیشرفت های بشری در سایه کار و کوشش آنان فراهم شده و بدیهی است که نقش ارزنده و جهادی کارگران عزیز به ویژه کارگران شاغل در معادن و صنایع معدنی از یک سو به منظور جبران فرصت های از دست رفته ناشی از عدم اجرای به موقع طرح ها و پروژه ها در سالیان گذشته و از سوی دیگر به منظور اجرای طرح ها و پروژه های جدید بیش از پیش نمایان می شود و روشن است که تحقق هرچه مطلوب‌تر اهداف سازمانی و حمایت از تولیدات داخلی بیش تر از هر عاملی مرهون تلاش شما کارگران زحمتکش است که در بخش معدن و صنایع وابسته به آن مشغول هستید، بنابراین لازم است که از همه کارگران خدوم و زحمتکش به غایت تجلیل و قدردانی کنیم. از شما همکاران عزیزم که در معادن و واحدهای معدنی وابسته به آن مشغول بکار هستید با تمام وجود قدردانی می کنم و به ویژه همه ی کسانی که در معادن با کار در شرایط دشوار پاسدار ارزش های والا و کرامت انسانی هستند سپاس مضاعف دارم و کار در چنان شرایطی دشوار، که بنده در گذشته بارها از نزدیک شاهد آن بودم و لمس کردم، شایسته سپاسگزاری دوچندان است.

      مجدداً این روز مبارک و فرخنده را تبریک می‌گویم و از خداوند منان بهروزی، سلامتی و موفقیت شما عزیزان را مسئلت دارم.


      مهدی کرباسیان

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.