سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    • ریوتینتو و خرید شرکت های معدنی

      شرکت ریوتینتو دومین شرکت بزرگ معدنی در جهان مجددا آماده معاملات و خرید معادن است اما فقط شرکت هایی را خواهد خرید که ارزیابی درستی از حمایت سرمایه گذاران خود ارائه دهند.
      ریوتینتو و خرید شرکت های معدنی

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو به نقل از سایت ماینینگ، بنا به گزارش بلومبرگ مورگان استنلی رییس هیات مدیره ریو اظهار کرد که فقط آن گروه از شرکت های طراز اول را خواهد خرید که ارزش آنان کاهش پیدا کرده باشد.

      او می گوید اگر بتواند شرکت های طراز اولی را که ارزش آن در این بحران به کف قیمتی خود رسیده باشد، بخرد کار منطقی انجام داده است.
      مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری Argo به بلومبرگ گفته است که شرکت او می خواهد 4 میلیارد دلار از سرمایه گذاری هایش را کم کند. این شرکت سهام ریوتینتو را در اختیار دارد.
      اگر ریو امسال شرکتی را بخرد، نخستین خرید آن در سه سال گذشته خواهد بود.
      سام والش مدیرعامل ریو می گوید شرکت او در حال حاضر علاقه مند
      به خرید و یا ادغام با هیچ شرکتی نیست. والش درماه فوریه در لندن اعلام کرد که با شرکت گلنکور ادغام نمی شود و دلایل تغییر سیاست های ریو شامل کاهش قیمت های نفت که به کف قیمتی خود نزدیکتر می شود، کاهش سنگ آهن و زغالسنگ و کاهش 70 درصدی ارزیابی شرکت های معدنی است.
      گزارش ماه آوریل نشان می داد که از اواخر سال 2014 مسیر قیمت های مواد معدنی نامشخص بوده که شرکت های معدنی را واداشته است تا از سرمایه گذاری هاو هزینه های خود بکاهند.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.