سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: معدن -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    • بخش معدن برای جذب سرمایه به اطلاع رسانی مستمر نیاز دارد

      رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: اطلاع رسانی در بخش معدن و صنایع معدنی برای توسعه سرمایه گذاری داخلی و بین المللی، ضرورتی همیشگی و دائمی است.
      بخش معدن برای جذب سرمایه به اطلاع رسانی مستمر نیاز دارد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، هرمز ناصر نیا با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه اطلاعات عمومی مردم از بخش معدن بر خلاف بخش صنعت و ساختمان و به دلیل استقرار آن در مناطق دور افتاده پایین است و به ویژه سرمایه گذاران، اطلاعات چندانی از فرصت های سرمایه گذاری در این بخش ندارند، همواره نیاز است با برگزاری همایش هایی نظیر «اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران»، این فرصت ها به مردم و سرمایه گذاران معرفی شود.
      وی ادامه داد: خارجی ها نیز نسبت به امکانات، توانمندی ها و پیشرفت های موجود در بخش معدن و صنایع معدنی ایران کم اطلاعند و برگزاری همایش ها و نمایشگاه های اختصاصی می تواند میزان توانمندی ها و پیشرفت های این بخش را به جامعه بین المللی نشان دهد.
      رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته و طراز اول جهان، میزان سرمایه گذاری های خارجی بسیار بالاست، اظهار داشت: کشور ما با ارائه و معرفی طرح های سرمایه گذاری و اعلام نیازهای فعلی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی، می تواند نقشی موثر در جذب سرمایه ها به بخش معدن و صنایع معدنی داشته باشد.
      وی در ادامه گفت: سازمان نظام مهندسی معدن ایران با همه توان در این همایش حضور می یابد و امیدواریم ایمیدرو دستاوردهای مطلوبی از برگزاری این همایش - که در روزهای دهم و یازدهم خرداد برگزار می شود- حاصل کند.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.