سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    • بانوان شاغل در ایمیدرو از معادن روی و طلا دیدن کردند

      یک گروه از بانوان شاغل در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران هفته گذشته از معادن روی انگوران و طلای زرشوران دیدن کردند.
      بانوان شاغل در ایمیدرو از معادن روی و طلا دیدن کردند

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ این برنامه با هدف آشنایی بانوان بخش های مختلف ستادی سازمان با فعالیت های عملیاتی و تولیدی در معادن و صنایع معدنی صورت گرفت و انتظار می رود زمینه ساز گسترش فضای همدلی و تفاهم در بخش های مختلف باشد.
      زهرا ضابط، مشاور رییس هیات عامل در امور بانوان و خانواده که سرپرستی این گروه برعهده داشت که پس از پایان برنامه به خبرنگار ما گفت: دیدار با کارکنان معدن و فعالیت های این بخش نگاه تازه ای به نیروهای ستادی داده است و این امر به ایجاد درک متقابل و شگل گیری تفاهم برای تحقق ماموریت ها و اهداف سازمان کمک شایانی می کند.
      مشاور امور بانوان و خانواده ایمیدرو در عین حال افزود:‌ با توجه به تاثیرات مثبتی که این برنامه در راستای تحقق اهداف سازمان دارد مقرر شد استمرار پیدا کند و برنامه های مشابهی نیز برای بانوان شاغل در بخش های مختلف شرکت های تابع ایمیدرو به اجرا در آید.
      وی با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت در سازمان ها تبادل اطلاعات، دانش و تجربه در بین کارکنان است گفت: انتقال اطلاعات و دانش تجربی افراد می تواند از روش های مختلفی انجام پذیرد که بازدید گروهی هم ازا جمله این روش هاست.
      وی درباره برنامه های آینده این بخش اظهار داشت: با بررسی امکانات موجود در شرکت های تحت پوشش سازمان و با هدف فراهم شدن شرایط، برای آشنایی و شناخت بیشتر بانوان از فرآیندها و عملکرد های بخش معدن و صنایع معدنی ، برنامه هایی برای بازدید ازمعدن مس سرچشمه کرمان( شرکت ملی صنایع مس ایران)، مجتمع سنگ آهن گل گهر ،‌ بازدید از معادن چاه گز و چغارت یزد و بازدید از منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در دست بررسی است.


       

      گالری
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.