سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    • ضرورت پشتیبانی دولت از اکتشافات معدنی

      مدیر سابق بخش مس و سنگ آهن شرکت ریوتینتو (استرالیا) گفت: ثبات قوانین ، تضمین امنیت سرمایه گذاری و مالیات عادلانه سه نکته مهم در سرمایه گذاری مستقیم خارجی است.
      ضرورت پشتیبانی دولت از اکتشافات معدنی

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، "کرگ مولتن" (Craig Moullton) روز یکشنبه در اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ، سفرا و کارداران و مدیران شرکت های معدنی از ایران و نقاط مختلف جهان آغاز به کار کرد، افزود: نقش دولت ها برای پشتیبانی از اکتشاف و استخراج معادن اهمیت بسیار زیادی دارد.
      وی ادامه داد: موفقیت در سرمایه گذاری خارجی برای یک شرکت خود سبب تشویق دیگر سرمایه گذاران می شود ضمن اینکه تامین منابع و ریسک در برابر پاداش نیز از اهمیت زیادی برخوردار است .
      مولتن درباره سرمایه گذاری مستقیم در بخش معدن و صنایع معدنی اظهار کرد: ارائه اطلاعات صحیح زمین شناسی برای سرمایه گذار خارجی مهم است چون که ریسک سرمایه گذاری را کاهش می دهد.
      وی گفت: ثابت بودن قوانین و مقررات مرتبط با امور معادن ، نظام مالیاتی عادلانه ، تضمین امنیت سرمایه گذاری از سوی دستگاه قضایی و همچنین شفاف بودن داده های زمین شناسی به سرمایه گذار خارجی کمک می کند تا با اطمینان بیشتری اقدام کند.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.