سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: معادن -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    • درخواست زیمباوه برای همکاری در بخش «آموزش معادن» و «پتروشیمی» ایران

      زیمباوه خواهان استفاده از توانمندی و تجارب ایران در بخش آموزش و تحقیقات بخش معدن و خرید محصولات پتروشیمی ایران شد.
      درخواست زیمباوه برای همکاری در بخش «آموزش معادن» و «پتروشیمی» ایران

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، معاون وزیر معادن این کشور در حاشیه اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی در دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو با ارایه این مطلب گفت: دانشگاه معدن زیمباوه نیاز به آموزش علوم معدن و امور تحقیقاتی این حوزه دارد از همین رو با توجه به تجارب ایران در این زمینه، خواهان بهره گیری از توان ایران هستیم.
      فرد مویو(Fred Moyo) در ادامه سخنانش اظهار داشت: طرح دیگری برای استفاده از گاز زغالسنگ برای تولید محصولات پتروشیمی داریم و در این بخش نیز خواهان همکاری و مشارکت شرکت های ایرانی برای استحصال مواد پتروشیمی از گاز زغالسنگ هستیم.
      رییس هیات عامل ایمیدرو نیز با اشاره به توانمندی های مرکز تحقیقات و فراوری مواد معدنی ایران گفت: این مرکز از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مطلوبی برای آموزش و تحقیقات برخوردار است و می تواند زمینه مناسبی برای همکاری های دو کشور باشد.
      مهدی کرباسیان افزود: در حوزه های آموزش و نظارت بخش معدن سطوح مختلف همکاری را می توان اجرایی کرد.
      معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه گفت: ایمیدرو زمینه همکاری و استفاده از توان شرکت های معدنی و پتروشیمی ایران را با طرف های زیمباوه فراهم می کند و می توان جلسات مربوط به استحصال مواد پتروشیمی از گاز زغالسنگ را آغاز کرد.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.