سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: مس -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    • مزیت های استخراج مس از کف دریا

      در آخرین مطالعات انجام شده توسط شرکت بهره برداری معادن دریایی Nautilus Minerals کانادا نشان داده است که استخراج مس از کف دریا نسبت به استخراج سنتی آسیب کمتری به زیست بوم و حیات طبیعی وارد می کند.
      مزیت های استخراج مس از کف دریا

      به گزارش ماینینگ، در این بررسی شرکت کانادایی پروژه مس Nautilus و طلای Solwara واقع در بیسمارک ( شمال گینه پاپائو) با معادن مس سنتی بینگهام کانیون (امریکا)، پرومیننت هیل (استرالیا) و Lntag (اکوادور) مقایسه کرده است.
      بر اساس تجزیه و تحلیل و مطالعات انجام شده در مورد آثار اجتماعی و زیست محیطی هر معدن نتیجه گرفته شد که استخراج معادن کف اقیانوس نه تنها دارای توان بالقوه تامین منافع اقتصادی برای سکنه نزدیک آن معادن است بلکه آثار زیست محیطی استخراج مس را به حداقل می رساند.
      بنا به گفته شرکت Nautilus Minerals این مطالعات ثابت کرده است که پروژه پیشنهاد معدن مس Solwara در دریا برتری فوق العاده ای نسبت به پروژه معادن مس زمینی پیشنهادی دارد.
      تجارب بدست آمده از استخراج معادن دریایی می تواند در بهبود نحوه استخراج معادن زمینی مثمرثمر بوده و آثار مخرب آن کمتر است.
      این شرکت معدنی که پروژه های استخراج کف اقیانوس ها را اجرا می کند در گزارش خود اضافه می کند که تقاضای جهانی برای مس همزمان با رشد اقتصاد جهانی، افزایش عرضه انرژی های تجدید پذیر( باد، آب، انرژی امواج و جذر و مد) و افزایش مصرف لوله های مسی در صنایع الکترونیکی و ارتباطات رو به افزایش است.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.