سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    • انتخاب اعضای جدید هیات مدیره ایرالکو در مجمع عمومی

      اعضای جدید هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) با آرای اکثریت سهامداران قانونی برای مدت 2 سال انتخاب شدند.
      انتخاب اعضای جدید هیات مدیره ایرالکو در مجمع عمومی

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ در جلسه مجمع عمومی به طور فوق العاده ایرالکو با حضور 86.92 درصد سهامداران و نمایندگان قانونی آن ها و همچنین‌ نماینده شرکت بورس و موسسه حسابداری رهین،‌ شرکت های سرمایه گذاری استان هرمزگان(سهامی عام)،‌ سرمایه گذاری استان فارس(سهامی عام)،‌ تدبیر توسعه محور،‌ سرمایه گذاری تدبیرگران آتیه ایرانیان و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند.
      در این جلسه مقرر شد نمایندگان قانونی اشخاص فوق وفق ماده 110 لایحه قسمتی از قانون تجارت در اسرع وقت معرفی شوند و مدیریت شرکت را برعهده گیرند.
      این جلسه به ریاست بهمن ایل بگیان و نظارت مهدی کاظمی اسفه و سید علی رییس زاده برگزار شد و دبیری جلسه نیز برعهده محمد علی عزت اللهی قرار داشت.
      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در اجرای مصوبه 187436/ ت 44619 مورخ 29 آبان ماه 89 هیات وزیران و به استناد مفاد ماده 95 لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت با برخورداری از حق آرای سهام عدالت و پس از استعلام از سازمان خصوصی سازی و اداره ثبت شرکت ها نسبت به دعوت از سهامداران اقدام و جلسه را روز هشتم تیر ماه جاری برگزار کرد.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.