سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    • افزایش تولید و فروش مجتمع نفلین سینیت کلیبر

      میزان تولید و فروش کنسانتره مجتمع نفلین سینیت کلیبر طی سه ماهه نخست امسال رشد قابل توجهی یافته است.
      افزایش تولید و فروش مجتمع نفلین سینیت کلیبر

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، نوید نیکو، مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر با بیان این مطلب گفت: با واگذار شدن بازرگانی و فروش محصولات به مجتمع و افزایش تقاضای خرید کارخانه های کاشی و سرامیک، میزان فروش این مجتمع در سال گذشته 42 درصد افزایش یافت.
      وی ادامه داد: این مجتمع در سال 93 به رشد قابل توجهی در استخراج و حمل ماده معدنی و نیز رشد 25 درصدی در تولید دست یافت.
      نیکو تصریح کرد: میزان تقاضا برای خرید محصول مجتمع نفلین سینیت کلیبر در سال جاری افزایش چشمگیری داشته است به گونه ای که طی یک ماه اخیر موفق به عقد قراردادهای بلند مدت با تناژ بالا شده ایم و این مجتمع در آینده نزدیک به یک واحد تولیدی سودده تبدیل خواهد شد.
      وی ادامه داد: با تسهیلات در نظر گرفته شده همچون فروش اقساطی و اعتباری برای قراردادهای بلند مدت، فروش سالانه شرکت به 20 هزار تن افزایش می یابد.
      مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر درباره طرح اصلاح خط تولید این مجتمع، اظهار داشت: با تکمیل این طرح تا اسفند ماه سال جاری، کیفیت محصول این مجتمع افزایش یافته و در بازارهای صادراتی قابل رقابت خواهد بود.
      وی افزود: طبق برنامه و استراتژی تدوین شده از سوی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، امسال باید10 هزار و 500 تن کنسانتره نفلین سینیت در این مجتمع تولید شود، البته مقرر شده میزان تولید محصول با توجه به میزان تقاضا افزایش یابد.
      بنا به این گزارش، معدن نفلین سینیت کلیبر بزرگترین توده نفلین دار اکتشاف شده کشور است. این کانسار در محدوده ای به وسعت 100 کیلومترمربع و در جنوب شهرستان کلیبر در استان آذربایجان شرقی واقع شده است.کنسانتره نفلین سینیت به عنوان ماده اولیه در صنایع مختلف از جمله کاشی و سرامیک، چینی، شیشه و رنگ سازی کاربرد دارد.

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.