سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    • ادغام 2 شرکت سنگ آهن در ایمیدرو

      شرکت های سنگ آهن «میشدوان» و «فلات مرکزی ایران» از مجتمع های معدنی تحت پوشش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی وابسته به ایمیدرو ادغام شدند.
      ادغام 2 شرکت سنگ آهن در ایمیدرو

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، مجتمع سنگ آهن میشدوان با مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران با حکم مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ادغام شد.
      در بخشی از این حکم آمده است که ضمن هماهنگی با معاونان و مدیران ذیربط در ستاد شرکت، نسبت به انتقال اوراق اداری، اموال و دارایی های مجتمع سنگ آهن میشدوان به مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران اقدام شود.
      همچنین در این حکم اعلام شده است: فعالیت نیروی انسانی و همچنین پیمانکاران شاغل در سنگ آهن میشدوان تحت مدیریت مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران تداوم یابد و با هماهنگی هیات اجرایی آن مجتمع نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب و انجام برنامه ریزی لازم به منظور ساماندهی امور و پیشبرد عملیات اجرایی آن معدن، در چارچوب سیاست های ابلاغی و برنامه های سالانه اقدام شود.
      لازم به ذکر است، مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران دارای 4 محدوده معدنی سنگ آهن چاه گز، آنومالی شمالی، مجموعه معادن زاغی ها و آنومالی است که تاکنون بیش از610 هزار تن سنگ آهن دانه بندی شده پر عیار تولید کرده است. این مجتمع در شهرستان بافق استان یزد واقع شده و به عنوان یکی از معادن استراتژیک در تولید سنگ آهن محسوب می شود.

       

       


       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.