سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    • انتقال دانش فنی استحصال عناصر نادر خاکی در مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران

      مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و شرکت هندی Star Earth Minerals در زمینه استحصال عناصر نادر خاکی همکاری های مشترک خود را آغاز کردند.
      انتقال دانش فنی استحصال عناصر نادر خاکی در مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران

      به گزارش روابط عمومی ایمیدرو به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، قرارداد همکاری های فنی در زمینه مشاوره و نظارت بر آزمایش های فرآوری و استحصال عناصر نادر خاکی بین شمس الدین سیاسی راد، رئیس مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و راویش ماسیل، مشاور پروژه بومی سازی دانش فنی استحصال عناصر نادر خاکی به نمایندگی از سوی شرکت "Star Earth Minerals" هند امضا و مبادله شد.
      بر اساس این قرارداد، در فاز نخست، مشاوره و نظارت بر آزمایش¬های فرآوری و استحصال عناصر نادر خاکی از نمونه معدن گزستان – شیطور (واقع در استان یزد)، برای دستیابی به کنسانتره اکسید عناصر نادر خاکی با عیار استاندارد و قابلیت تبدیل به MISCH METAL انجام می شود و در مرحله بعدی این مشاوره و نظارت، بر تولید کنسانتره آهن مناسب جهت گندله سازی صورت خواهد گرفت.
      شایان ذکر است این همکاری در راستای پیگیری مصوبات کمیته سرمایه گذاری ایمیدرو بوده و با توجه به امکانات و مزیت های ویژه مرکز تحقیقات فرآوری مواد ایران (شامل منابع انسانی متخصص، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز)، تعریف و عملیاتی شده است.


       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.