سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    • اتمام فاز نخست عملیات زیرسازی جاده چهار بانده خواف – سلامی

      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در چارچوب سیاست های بنیادین خود برای توسعه امور زیربنایی مناطق معدنی زیرسازی و آماده سازی 20 کیلومتر از مسیر خواف- سلامی را به پایان برد تا برای روسازی و آسفالت تحویل وزارت راه،‌ مسکن و شهرسازی شود.
      اتمام فاز نخست عملیات زیرسازی جاده چهار بانده خواف – سلامی

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از این پروژه ضمن تشریح سیاست های ایمیدرو برای توسعه امور زیربنایی در مناطق معدنی گفت: این سازمان طبق ماموریت های ذاتی خود،‌ توسعه شهرها و مناطقی را که معادن در آن ها واقع است در دستور کار دارد و یکی از این طرح ها، ‌توسعه راه های ارتباطی است که در حال حاضر زیرسازی 20 کیلومتر از این مسیر 4 بانده در شهرستان خواف آماده شده و به زودی برای اجرای عملیات آسفالت در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد. این جاده در بخش انتهایی مسیر دسترسی به معدن سنگ آهن سنگان در استان خراسان رضوی قرار دارد.
      وی افزود: ایمیدرو آمادگی دارد با برطرف شدن مسائل مربوط به معارضان اراضی مسیر از سوی مسوولان محلی، ‌اجرای فاز دوم این مسیر در بخش سلامی-رشتخوار را آغاز کند.
      توسعه جاده اصلی دسترسی به منطقه خواف به طول 60 کیلومتر از جمله تعهداتی بود که ایمیدرو،‌ سال گذشته برای تسهیل در امور حمل و نقل و کاهش خطرات جاده ای برعهده گرفت.   عکس های بیشتر

       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.