سال جهش تولید
X
   
 
    • کلید واژه ها: فولاد -
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    • کاهش واردات فولاد آمریکا

      میزان واردات فولاد آمریکا در ماه اوت کاهش یافت.
      کاهش واردات فولاد آمریکا

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از مجله متال بولتن واردات فولاد آمریکا در ماه اوت در مقایسه با ماه جولای کاهش یافت که خبر امیدوارکننده ای برای فولادسازان این کشور بود.
      بر اساس گزارش وزارت بازرگانی آمریکا میزان واردات فولاد این کشور در جولای 2.94 میلیون تن بود که با 7.2 درصد کاهش در ماه اوت به 2.73 میلیون تن رسید.این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که واردات فولاد 3.36 میلیون تن بود 18.6 درصد کاهش یافته است.
      همچنین واردات فولاد کربنی و فولاد آلیاژی در جولای 2.86 میلیون تن بود که ماه اوت با 8.2 درصد کاهش به 2.62 میلیون تن رسید،این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 3.26 میلیون تن بوده است با 19.4 درصد کاهش همراه بوده است.
      برزیل اصلی ترین تامین کننده محصولات فولادی امریکا در ماه گذشته بود که میزان 443 هزار و 370 تن فولاد به آمریکا صادر کرده است.پس از آن کانادا با 352 هزار و 698 تن و کره جنوبی با 287 هزار و 132 تن ،ژاپن با 235 هزار و 359 تن و مکزیک با 212 هزار و 237 تن بیشترین صادرات محصولات فولادی را به آمریکا داشته اند.
      به گفته انجمن تخصصی فولاد آمریکای شمالی، به ویژه پس از اینکه اتحادیه اروپا قوانین ضد دامپینگ را برای فولاد ضد زنگ چین و تایوان وضع کرد در آمریکا از واردات فولاد ضد زنگ خودداری خواهد شد.
       

      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.