سال جهش تولید
X
   
 
    • تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    • نخستین کنفرانس متال بولتن در ایران، فردا با سخنرانی وزیر اقتصاد

      فردا،‌ نخستین کنفرانس متال بولتن در ایران با سخنرانی دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی آغاز می شود.
      نخستین کنفرانس متال بولتن در ایران، فردا با سخنرانی وزیر اقتصاد

      به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ این کنفرانس با موضوع آهن و فولاد برگزار می شود و جزیره کیش میزبان این نخستین گردهمایی مدیران و کارشناسان معدن و فولاد از شرکت های معتبر دنیا است.
      برنامه های سخنرانی و نشست های تخصصی کنفرانس آهن و فولاد متال بولتن از روز سه شنبه 24 شهریور آغاز و تا روز چهارشنبه 25 شهریور ادامه خواهد داشت.
      در این گردهمایی بین المللی، مدیران و کارشناسان داخلی و خارجی، موضوع ایران و مزیت های سرمایه گذاری در حوزه آهن و فولاد را در دوران پسا تحریم، بررسی می کنند. همزمان با برگزاری این کنفرانس، نمایشگاه بین المللی با هدف ارایه جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری در بخش آهن و فولاد برپا می شود.
      پس از سخنان وزیر امور اقتصاد و دارایی،‌ دکتر مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) جدیدترین گزارش بخش معدن و صنایع معدنی ایران و فرصت های سرمایه گذاری در این بخش ها را برای میهمانان ارائه می کند.
      فولاد ایران،‌ موضوع نخستین نشست این گردهمایی بین المللی در صبح روز افتتاحیه (فردا سه شنبه) است. در دو روز نخست،‌ در مجموع 6 نشست با حضور مدیران ارشد شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود که شامل فولاد ایران،‌ فولاد در جهان و بهترین شیوه های اجرایی،‌ لغو تحریم ها و روابط کاری و تجاری با ایران،‌ سرمایه گذاری و تامین مالی، اطلاعات دقیق و جامع درباره صنایع سنگ آهن ایران و فناوری- بهبود راندمان است.
      مدیران و کارشناسان غول های فولاد و سنگ آهن نیز در این کنفرانس گزارشی از وضعیت بازار تولید و مصرف، سرمایه گذاری و ... ارایه می کنند.
      موسسه بین المللی متال بولتن برگزارکننده کنفرانس های بین المللی درباره فلزات از جمله آهن و فولاد که سالانه بیش از 60 همایش در سراسر جهان برگزار می کند، برای نخستین بار است که در ایرن اقدام به برگزاری همایش کرده است.

       

       


       

       فایل پیوست
       
      ارسال دیدگاه
      آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.